ALD Automotive, compania de pe piaţa de leasing operaţional din România, a încheiat anul 2014 cu o creştere de 15% a flotei, ajungând la aproximativ 8.400 de autovehicule, cu o cotă de 17%, arată un comunicat remis redacţiei.
La sfârşitul lui 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 30,2 milioane de euro, potrivit sistemului de raportare al Grupului ALD Automotive.
Portofoliul de clienţi ALD Automotive a crescut în 2014, ajungând în prezent la 270 de companii din industrii precum: farma, FMCG, asigurări, IT sau telecom. 80% din flota naţională a ALD Automotive este contractată în leasing operaţional full service, un segment care a crescut cu 9% anul trecut. Restul de 20% dintre autovehicule sunt administrate în regim de management de flotă. ALD Automotive a investit în achiziţionarea a aproape 2.000 de autovehicule, deopotrivă noi şi din contracte de vânzare şi leaseback.
Anul 2014 a dus de asemenea rezultate semnificative şi pentru vânzările de maşini second hand prin intermediul ALD Carmarket, website-ul de licitaţii ALD Automotive, unde au fost vândute peste 6.000 de autovehicule, de la lansarea platformei, acum cinci ani. Anul trecut, vânzările de autovehicule uzate au crescut cu 9% în comparaţie cu 2013, ajungând la 1.442 de autovehicule din care 80% au fost vândute online.
Pentru acest an, compania estimează continuarea creşterii şi se aşteaptă ca flota să depăşească 9.000 de autovehicule.
Operaţională în România din 2005, ALD Automotive este filiala BRD - Groupe Societe Generale şi a Grupului ALD Automotive. Compania oferă leasing operaţional full service asigurând finanţarea şi o gamă completă de servicii de administrare pentru flotele de autovehicule.