Elis Pavaje a înregistrat o creştere de peste 32% a vânzărilor de pavaje rezidenţiale în anul 2015, faţă de anul 2014, informează un comunicat remis redacţiei.
Bugetul mediu alocat lucrărilor rezidenţiale de amenajare exterioară a fost de 9.000 lei, suma care include atât materialele cât şi manoperă. Suprafaţă lucrărilorrezidenţiale amenajate cu produse Eliş Pavaje a depăşit 320.000 mp în 2015.
Potrivit sursei citate, creşterea semnificativă a vânzărilor de pavele pe segmentul rezidenţial se datorează mai multor factori: interesul crescut al românilor pentruamenajări exterioare moderne şi de calitate, preţurile accesibile, calitatea şi diversitatea produselor, clienţii putând alege dintr-o gama de 125 de modele disponibile înmai multe variante de dimensiuni şi culori, care oferă multiple posibilităţi de amenajare.
Din punct de vedere al designului, se observă tendinţa românilor de a se orienta către pavelele cu forme drepte şi simple, cu aspect minimalist sau cele cu aspect antichizat, cu margini şi texturi neregulate. Clienţii îşi doresc să reproducă texturi şi culori ale naturii, folosind materiale moderne, precum pavelele din beton vibropresat. Printre cele mai populare modele ale companiei Elis Pavaje, se numără Fantasia, Antico, Mozaic, Umbră, iar nuanţele preferate de consumatorii români suntreprezentate de mixurile de culori patinate: antracit, alb-crem, travertin, precizează comunicatul amintit.
"Avantajele amenajării exterioare cu pavele vibropresate includ, pe lângă funcţia estetică, rezistenţă foarte bună la uzură şi la ciclurile de îngheţ-dezgheţ, durabilitateşi flexibilitate, întreţinere uşoară şi aerisirea solului. Pavajele asigura o stabilitate foarte bună, inclusiv suprafeţelor cu trafic ridicat", arată sursă amintită.
Elis Pavaje este de 25 de ani liderul pieţei pavajelor din România. Compania are un portofoliu de peste 125 de modele de pavele rezidenţiale şi industriale, dale pentru terase, borduri, rigole, blocheti şi produse ornamentale din beton.