Compania de comerţ online eMAG şi-a planificat, pentru 2018, investiţii de peste 120 de milioane de euro, in incluzând investiţia într-un nou centru logistic.
Compania a realizat, anul trecut, în ţara noastră o cifră de afaceri de 2,58 de miliarde de lei în creştere cu 28% faţă de anul precedent, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în timp ce numărul de clienţi pe care eMAG îi serveşte în cele patru ţări (România, Ungaria, Polonia şi Bulgaria) a crescut la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul şi volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât şi pe mobile, zonă în care aplicaţia eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,1 de milioane de instalări.
Iulian Stanciu, CEO eMAG, a declarat: "Suntem într-un moment în care ecommerce-ul creşte în ritm accelerat la nivel global, dar şi local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră şi vom continua să investim în inovaţie românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală şi serviciile care sunt un model pentru celelalte ţări".
Potrivit datelor companiei, anul trecut, eMag a investit 63 de milioane de euro în angajaţi (2 milioane), logistică (10 milioane), tehnologie (27 milioane) şi dezvoltare internaţională (24 milioane).
Cu un ritm de 800 de selleri noi integraţi lunar, eMAG Marketplace a crescut rapid, cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reuneşte peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.
În oferta eMAG se regăsesc, în total, peste 3.400.000 de produse în stoc. Dacă în 2017, categoriile care au înregistrat cele mai mari creşteri au fost telefoanele mobile, electrocasnicele mari şi mici, televizoarele, gadget-urile, jucăriile şi produsele auto, anul acesta topul se schimbă ca urmare a creşterii frecvenţei de cumpărături online.
În 2018, un potenţial mare de creştere au produsele din categoriile fashion, sport, îngrijire personală şi cosmetice şi bricolaj, mobilă şi decoraţiuni.