Elefant Online Sa, compania ce administrează magazinul online elefant.ro, a raportat, pentru 2019, o cifra de afaceri în valoare de 36,2 milioane euro, în creştere cu 25% faţă de 2018, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro, a declarat: "2019 a fost un an al consolidării întregului business elefant.ro. A trebuit să analizăm cu atenţie modelul de business optim pentru elefant.ro pe termen lung, să facem alegerile corecte care să ne ajute în 2020 să îndeplinim câteva obiective importante şi să întărim baza de dezvoltare pentru anii următori. Tehnic, am migrat de la vechea platformă la una nouă care ne oferă în primul rând o scalabilitate foarte bună şi care în 2019 ne-a ajutat să avem cel mai bun Black Friday din istoria companiei. În acest an urmărim ca elefant.ro să devină profitabil şi aşteptăm un EBITDA pozitiv de 500.000 de euro".
Început în 2019 şi continuat în 2020, proiectul de extindere a prezenţei offline a elefant.ro s-a concretizat prin deschiderea de puncte de vânzare în mai multe benzinării Rompetrol la nivel naţional, dar şi prin inaugurarea unor puncte de livrare şi vânzare în hypermarketuri precum Auchan Titan sau Auchan Drumul Taberei. Diversificarea punctelor de prezenţă elefant.ro la nivel naţional va continua pe tot parcursul acestui an.
"Preconizăm o creştere de minimum 20% în acest an a cifrei de afaceri. Ne aşteptăm ca un procent de 90% din venituri să fie asigurat de operaţiunile curente online, 5% de operaţiunile din Republica Moldova şi 5% din offline", completează Sergiu Chircă.