Categoriile de produse care au cunoscut creşteri considerabile în 2020 au fost cele apicole, alimentele bio, suplimentele, cosmeticele şi detergenţii bio. Interesul românilor pentru un stil de viaţă mai sănătos şi mai orientat către natură s-a reflectat şi în numărul mediu de produse incluse într-o comandă - mai mare cu 20% faţă de 2019 -, cât şi în valoarea medie a acesteia, care a crescut cu 15% faţă de perioada pre-pandemie. De asemenea, numărul clienţilor noi care au ales produse naturiste de pe Vegis.ro pentru a-şi susţine imunitatea a crescut cu 50% în 2020 faţă de 2019, se arată în comunicat.
"Anul trecut, publicul care a făcut achiziţii în mediul digital a fost mai informat şi mai atent la alegerile sale, dar mai ales mai conştient la impactul produselor consumate asupra sănătăţii. Am remarcat şi o creştere a procentului de clienţi tineri, din segmentul 18-25 de ani, dar şi o diversificare a comenzilor în sensul achiziţiei de produse mai variate şi destinate întregii familii. Comportamentul adaptat la noul context se menţine şi în 2021, primul trimestru fiind marcat de o creştere consistentă, cu aceleaşi caracteristici de consum.", a precizat Mihai Bucuroiu, director general şi fondator Vegis.ro.
În 2020, media comenzilor zilnice a fost de 400, iar cea mai activă zi din acest punct de vedere a fost Black Friday, când s-au înregistrat 1.500 de comenzi. Dinamica se menţine şi în 2021, iar începutul de an este chiar mai puternic decât în 2020, cu creşteri lunare medii de 20%.
Vegis.ro îşi propune ca în 2021 să investească atât într-un nou depozit, ce va permite o creştere a volumului de produse în stoc, cât şi în optimizarea capacităţii de procesare rapidă a comenzilor. De altfel, unul dintre diferenţiatorii Vegis.ro este că toate produsele din portofoliu sunt în stoc, ceea ce asigură livrare rapidă - în 24 - 48 de ore de la confirmarea comenzii. Bugetul total alocat investiţiei se ridică la 250.000 de euro, se arată în sursa citată.
"Segmentul nostru de piaţă a fost printre cele mai active în online în 2020. Diversificarea continuă a portofoliului a reprezentat un motor important de atragere a consumatorilor către produsele naturiste de pe Vegis.ro. Am investit constant în ultimii ani în asigurarea unui stoc diversificat, extins, dinamic. Echipa de achiziţii listează zilnic produse, dar, în acelaşi timp, suntem atenţi la feedbackul clienţilor şi eliminăm produsele care nu au parte de un feedback la fel de bun din partea acestora. Astfel, ne asigurăm că portofoliul nostru este în permanenţă actualizat şi adaptat nevoilor şi standardelor clienţilor noştri,." a mai precizat Mihai Bucuroiu.