Flanco Retail a înregistrat vânzări de 197 milioane lei în primele 4 luni ale acestui an, în creştere cu 11% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, transmite compania.
Potrivit acesteia, în primele patru luni, au revenit puternic produsele electrocasnice, cele mari cu un avans de 15%, iar cele mici cu o creştere de 10%, ceea ce subliniază orientarea clienţilor către tehnologii noi.
În primele patru luni ale anului, celelalte categorii au evoluat diferit, respectiv electronicele au înregistrat un avans de 6%, susţinut de produsele Audio-Video şi penalizat într-o măsură semnificativă de segmentul foto, iar IT-ul a înregistrat şi el un plus de 2%, cu creştere pe tablete, dar mai degrabă regres pe notebook-uri.
"Începutul lui 2014 indică, pentru noi, revenirea optimismului în consum şi reluarea unor creşteri care, chiar dacă nu mai sunt la fel de spectaculoase că în trecut, se bazează pe nevoi reale şi conduc la crearea unor trenduri pozitive sustenabile", arată Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail.
Flanco Retail a deschis în acest an un nou magazin la Cluj, continuând programul de remodelare, care a inclus până în prezent 42 de magazine. Bugetul alocat în 2014 pentru expansiunea şi modernizarea reţelei se apropie de 1.000.000 euro, aducând investiţia totală în magazine la 5 milioane euro, numai în ultimii trei ani.
Flanco Retail a crescut şi numărul de angajaţi cu 15%, ajungând la un efectiv de aproape 1000 de oameni în 2014, comparativ cu 2013. Astfel, compania şi-a întărit echipele de consultanţi de vânzări în magazine, pentru a-şi urmări angajamentele luate faţă de clienţi prin programul "Aşteptările tale/Priorităţile noastre" şi pentru a susţine şi mai bine componenta de servicii - în special cele de consiliere personalizată şi consiliere financiară. La sediul central, angajările au vizat alocarea de resurse suplimentare specializate, în special în zonele de IT şi HR.