Porsche Asigurări a încheiat 1.000 de poliţe de asigurare full-CASCO pentru maşinile achiziţionate prin contracte de leasing, în primele trei luni de activitate, potrivit unui comunicat al companiei.
"În această perioadă, 46% dintre cei care au solicitat leasing pentru finanţarea unei maşini din portofoliul grupului au aplicat, de asemenea, pentru o asigurare CASCO de la Porsche Asigurări", a declarat Kurt Leitner, directorul executiv al Porsche Finance Group, care a adăugat că se aşteaptă ca minimum 40% din vânzările grupului să fie asigurate prin Porsche Asigurări în următorii doi ani.
Reprezentanţii companiei susţin că rezultatele s-au datorat şi unei promoţii speciale, ocazionată de lansarea noii companii - poliţa CASCO fiind oferită gratuit în primul an de contract. Începând cu luna octombrie, când compania a fost lansată, au fost înregistrate aproximativ 1.500 de solicitări de asigurare, se precizează în comunicat.
Compania de asigurări anunţă că promoţia continuă până la sfârşitul lunii ianuarie, şi presupune oferirea unui discount de 5% din preţul cu TVA al maşinii, în plus faţă de alte reduceri disponibile. De asemenea, Porsche Finance Group oferă opţiunea încheierii contractului cu dobânda fixă în euro, pentru întreaga durată a contractului de leasing.
Pentru moment, compania oferă asigurare full-CASCO pentru maşinile noi, achiziţionate prin contracte de leasing, iar în viitorul apropiat aceasta anunţă intenţia de a-şi extinde serviciile pentru maşinile cumpărate prin credite auto, pentru maşinile second-hand, precum şi pentru maşinile achiziţionate cu plata în numerar. Suma maximă asigurată este de 150.000 euro, pentru care Porsche Asigurări oferă produsul standard. Compania pune la dispoziţia clienţilor asistenţă rutieră non-stop, iar contravaloarea reparaţiilor efectuate ca urmare a producerii unui eveniment este decontată direct către service-urile auto ale Grupului Porsche.
Printre riscurile acoperite de asigurarea CASCO se numără: avarii provocate la instalaţia electrică de muşcăturile de animale, avarii cauzate de vandalism, chei pierdute sau furate etc. Un aspect foarte important pentru clienţi este faptul că nu trebuie să meargă la sediul asigurătorului pentru evaluarea pagubelor, ci totul se finalizează la sediul dealer-ului auto.