Omnilogic a organizat, în perioada 16- 18 septembrie, o nouă ediţie a întîlnirii anuale cu partenerii companiei din domeniul networking şi telecomunicaţii. Omnilogic consideră că reuniunea "Networking & Telco Partners Meeting" a depăşit nivelul unei reuniuni de lucru, devenind o platformă de prezentare a unor strategii de piaţă, alături de cele mai noi tehnologii apărute la nivel mondial. Diferenţa faţă de alte reuniuni similare o constituie faptul că Omnilogic analizează, împreună cu partenerii săi, posibilităţile de extindere a pieţei de networking & telco, elaborînd strategii şi prognoze pe termen mediu şi scurt. Conferinţa a conţinut prezentări ale noilor familii de soluţii şi orientări către small & medium business (SMB) ale companiilor Cisco Systems, Nortel, Sony, Symantec, RAD Data Communications, SMC. Toate aceste companii susţin că există un potenţial imens în România pentru a face afaceri cu acest segment de piaţă. "Networking & Telco Partners Meeting 2005" a însemnat, pe lîngă posibilitatea de a afla tendinţele şi evoluţiile pieţei, un program intens de prezentări, sesiuni workshop, demonstraţii live şi diverse dezbateri generale.
Gabriel Marin, Managing Director la "Omnilogic", a declarat: "Trebuie să propunem, împreună cu partenerii noştri, soluţii şi servicii de calitate sectorului SMB, sector care cunoaşte o dezvoltare ascendentă în România. Piaţa de networking este acum un segment important în industrie, avînd în vedere că, din punct de vedere al tehnologiilor, nu se mai anunţă ceva revoluţionar pentru urmatorii ani. Prin reuniunea cu partenerii din zona de networking şi telco, Omnilogic şi-a propus să analizeze tendinţele pieţei. A fi cu un pas înaintea altora este un principiu fundamental al creşterii în industrie. Omnilogic şi partenerii săi au înţeles acest lucru, iar prin această întîlnire anuală nu facem altceva decît să consolidăm relaţia pe care am construit-o cu partenerii noştri, astfel încît aceasta să fie nu doar mai amplă, ci şi mai solidă". În cadrul sesiunilor de lucru, dar şi în prezentările susţinute, s-a pus accentul pe dezvoltarea şi impunerea unor servicii profesionale de calitate, serviciile fiind cele care pot face, în cele din urmă, diferenţa între competitorii din industrie. Gabriel Marin a mai spus: "Nu mai este suficient să-ţi promovezi cu agresivitate produsele, soluţiile şi preţurile scăzute. Trebuie să oferim calitate prin serviciile noastre. Deţinătorul unei afaceri e interesat să înţeleagă de ce o soluţie este mai bună şi mai performantă decît altele şi vrea să ştie în ce măsură banii investiţi astfel îi reduc ulterior cheltuielile într-un mod semnificativ".