URSUS Premium lansează spotul TV pentru noua sticlă verde. Spotul susţine campania de premiumizare a berii URSUS Premium şi comunică conceptul care a stat la baza adoptării noului design.
"Noul spot URSUS Premium vorbeşte despre o evoluţie firească, despre dorinţa fiecăruia dintre noi de a trăi totul la cote înalte. Rezultatul acestei evoluţii fireşti este de fapt recunoaşterea integrării ei în segmentul premium", declară Cristian Anton, Art Director Publicis.
Investiţia realizată de URSUS atât pentru schimbarea sticlei, cât şi pentru campania aferentă se ridică la peste 4 milioane de euro, iar cos-tul spotului TV a fost de peste 100.000 de euro.
Filmările pentru cele trei spoturi TV au fost realizate de casa de producţii Multimedia Est şi s-au desfăşurat timp de trei zile în Egipt şi România. În Egipt, s-a ales ca locaţie Marea Roşie, în apropierea localităţii Sharm El Sheikh (Egipt), iar în România, filmările au fost realizate în Podişul Dobrogei şi pe un lac în apropierea Bucureştiului. Spoturile au fost regizate de Eric Will iar imaginea a fost semnată de operatorii de imagine Thierry Pouget (filmările din Egipt) şi Sascha Mieke (filmările din România). Pentru asigurarea logisticii în Egipt, Multimedia Est a încheiat o colaborare cu o casă de producţie locală.