Compania "Quadrant Amroq Beverages" a alocat, în 2005, peste un milion de dolari pentru campania de marketing şi promovare a brand-ului "Prigat". Campania lansată cu sloganul "Mai mult fruct. Mai multă energie" este axată pe conceptul de energie naturală.
De la lansarea "Prigat" în 1993, "Quadrant Amroq Beverages" (QAB) a investit constant în brandul său. Compania a abordat, în construirea şi promovarea brandului, o strategie integrată, îmbinînd implementarea celor mai noi tehnologii şi dezvoltarea portofoliului de produse cu perfecţionarea continuă a echipei, informează un comunicat al firmei.
"Prigat este cel mai premiat brand din România în concursurile de publicitate. Cu aur şi bronz la Effie în 2006, argint şi bronz la Effie în 2005, cu cinci premii la Ad"OR 2005, cu Silver Drum, Bronze Drum şi finalist la Golden Drum (Portoroz) 2005, cu nominalizarea printre finalişti la Clio Awards 2005 şi Cannes Lions 2005, Prigat a obţinut atît recunoaşterea naţională, cît şi cea internaţională", declară Daniela Dumitru, brand manager Prigat, QAB.
În linia inovaţiilor aduse în aceşti 13 ani de cînd este prezent pe piaţa din România, QAB desfăşoară în prezent o promoţie inedită: utilizatorii care au activat serviciul de informare Connex-Vodafone aflaţi la cumpărături în marile magazine primesc pe telefonul mobil o parolă cu care obţin un discount la produsele "Prigat".
"Prigat a fost încă de la lansare o inovaţie: nu exista pe piaţa românească o băutură necarbonatată în 1993. De atunci, Prigat vine în fiecare an cu ceva nou. Vom fi "nerezonabil" de creativi şi în viitoarele campanii de marketing şi comunicare planificate pentru acest an", declară Călin Clej, consumer marketing manager QAB.
Compania Quadrant Amroq Beverages este unul dintre cei mai mari investitori americani din România, îmbuteliatorul autorizat şi distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea şi Roua Munţilor pentru România şi Republica Moldova.