Elvis Floroiu şi Dan Dumitru importă şi comercializează online, în România, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn şi origami 3D şi mizează pe dorinţa românilor de a-şi dezvolta sau a descoperi latura creativă şi relaxarea în pandemie.
Elvis Floroiu, unul dintre iniţiatori, subliniază: "Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanţă şi campanii desfăşurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerţul electronic şi la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 - 80 de ani. Ceea ce a început iniţial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu şi am început procesele de recrutare de personal".
Magazinul online dego.ro - the hobby society, o investiţie realizată în perioada stării de urgenţă, conţine zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn şi hârtie care se realizează manual, după instrucţiuni.
Adaptată situaţiei prin care trecem, platforma a venit din start cu câteva avantaje pentru clienţi: durată de expediere redusă, de numai câteva ore, plata online şi în rate, până la şase, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci, arată comunicatul de presă remis Redacţiei.
"Prima săptămână a acestei noi linii de business, Dego, pe care am deschis-o în cadrul Neagenţia, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari faţă de aşteptări, dorinţa oamenilor de a realiza o activitate creativă şi relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările. Cu toate acestea, avantajul major al Dego.ro îl constituie însă recurenţa acestui segment important de clienţi, care apreciază produsele de calitate şi preţurile competitive", precizează Dan Dumitru, investitor in dego.ro
Cei doi estimează o cifră de afaceri de 200.000 de euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă şi extinderea la nivel naţional a ariei de livrări.
În paralel cu noua investiţie în Dego.ro, Elvis Floroiu şi Dan Dumitru realizează prin Neagenţia - marketing online şi consultanţă, campanii de "marketing neaoş", pornind de la cele online la cele clasice, pentru toate domeniile şi în special în turism, domeniul în care s-au consacrat. Cu până la 15 ani de experienţă în turism, cei doi investitori s-au remarcat în această industrie prin campanii inovatoare care au dus la creşterea vânzărilor.