It"s hard to be a woman!  Graffiti BBDO şi Pepsi Light vorbesc despre femei

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 21 septembrie 2007

Bucureşti, 21 septembrie 2007 - Doar o femeie poate înţelege că scrierea unui sms pentru el îţi poate lua ore întregi. Că sfaturile de la prietene sunt nu numai plăcute, dar chiar necesare. Că fără ele n-ai fi reuşit să treci peste toate momentele grele. Că PMS nu este un mit, ci o scuză bună . Că pantofii nu sunt numai pentru mers la muncă sau la sport. Că diferenţa dintre maro şi kaki este una foarte mare. Că e normal să fii supărată daca el nu te sună. Şi că e absolut în regulă să nu te poţi abţine să-i scrii un sms. Doar o femeie ştie cum e să mănânci salată şi să te tot uiţi la farfuria lui cu pizza. Sau că o mărime mai mare la blugi este o dramă. Doar o femeie poate înţelege toate acestea. Şi Pepsi Light.

Noua campanie Pepsi Light realizată de Graffiti BBDO şi-a propus să depăşească stereotipul femeii perfecte şi să portretizeze mai în profunzime dorinţele şi dilemele femeii reale. Strategia de comunicare şi-a dorit să facă din Pepsi Light un brand empatic cu universul atât de complex al lumii femeilor de azi şi din totdeauna, o abordare cu atât mai potrivită cu cât vorbim despre o băutură răcoritoare light. Prin urmare, poveştile rezultate în urma briefului de creaţie pun accentul pe trăirile atât de nuanţate ale unor situaţii aparent banale pentru bărbaţi, dar atât de consumatoare de energie şi efort pentru femei.

"Suntem mândri că putem vorbi despre prima campanie integrată pentru marca Pepsi Light dezvoltată 100% în România. Este un pas foarte important pentru noi, mai ales în contextul în care băuturile light tind să devină un core business în viitor. Pepsi Light - împreună cu Pepsi Max - este lider în segmentul băuturilor no-sugar, iar prin noua campanie capătă mai multă consistenţă şi relevanţă pentru publicul nostru ţintă", spune Călin Clej, CSD Marketing Manager PepsiCo România.

"O femeie aşteaptă un telefon de la iubitul ei. Alta e indecisă la cumpărături. Două situaţii aparent simpliste din punct de vedere acţiune, dar pline de încărcătură emoţională pentru o femeie. Acestea sunt noile spoturi Pepsi Light, în care am încercat să surprindem bucăţi din viaţa unei femei, într-un mod cât mai autentic. Şi n-a fost greu, pentru că cele două actriţe, prima româncă, iar a doua belgiancă, s-au regăsit instant în cele două situaţii şi au redat cu naturaleţe stările prin care trec cu adevărat", spune Adina Basag, Copywriter Graffiti BBDO.

Campania se desfăşoară la nivel naţional, în perioada 15 septembrie - 31 octombrie, incluzând atât spoturi TV, cât şi execuţii de print şi marketing.

Spoturile TV au fost filmate în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, sub regia lui Xavier Martin şi a lui Sebastien Alouf, director de imagine fiind Stephane Valee´, iar producător, Liviu Isop, A/V Production Manager, Graffiti BBDO. Producţia foto a fost realizată cu sprijinul casei de producţie Umbrella, în calitate de producători fiind Vitalie Brega şi Stefan Schultz - A/V Producers, Graffiti BBDO.

Din partea Pepsi, proiectul a fost coordonat de Călin Clej - CSD Marketing Manager PepsiCo România, Oana Stincel - Marketing Manager QAB şi Andreea Nicolcea - Brand Manager Pepsi QAB.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Ema Prisca - Creative Director, Adina Basag - Copywriter, Diana Cristea - Art Director, Ştefan Chiriţescu - Senior Account Planner, Adrian Docea - Account Planner, Dan Enache - Account Director, Elena Hurjui - Account Manager.

Campania de media este coordonată de agenţia Media Direction, prin implicarea lui Cristian Mucichescu, Director Executiv.

Despre PepsiCo România

Produsele PEPSI sunt marcă înregistrată a PepsiCo, Inc. Acestea fac parte din cea mai extinsă gamă de produse de tip Cola din România, reunite sub marca PEPSI-COLA (Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon şi Pepsi X).

Sistemul Pepsi în România este format din îmbuteliatorul autorizat Quadrant Amroq Beverages S.A., membru al Pepsi Americas, care produce şi distribuie produsele PepsiCo sub licenţă, şi din biroul local al PepsiCo International, reprezentantul PepsiCo (detinator al mărcilor).

Despre Graffiti BBDO

Graffiti BBDO s-a afiliat în 1992 la reţeaua BBDO şi este cea mai veche agenţie de publicitate din România cu o experienţă de peste 15 ani în domeniu. Unul dintre liderii pieţei locale de comunicare, în mod constant premiată atât la festivaluri de creaţie cât şi la competiţii ale eficienţei în comunicare, Graffiti BBDO a câştigat în ultimii 5 ani peste 35 de premii, dintre care cele mai importante sunt cele câştigate la Effie Awards (2004, 2005, 2006, 2007), Ad"Or (2004, 2005, 2006, 2007), New York Festivals (2004, 2006, 2007).

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb