Iulian Stanciu devine acţionar unic "Flanco" şi "NOD"

Alexandru Sârbu
Ziarul BURSA #Companii / 21 august 2012

Iulian Stanciu devine acţionar unic "Flanco" şi "NOD"

Iulian Stanciu a devenit acţionar unic al "Flanco" şi "Network One Distribution (NOD)", cumpărând participaţia deţinută de Sebastian Ghiţă la cele două companii, se arată într-un comunicat. Tranzacţia urmează să devină efectivă în urma primirii acordului din partea Consiliului Concurenţei.

Anterior tranzacţiei, Iulian Stanciu şi Sebastian Ghiţă deţineau, fiecare, câte 50% din acţiunile "Flanco", respectiv ale "NOD".

Iulian Stanciu a declarat: "În continuarea tranzacţiei dintre < eMAG > şi < Naspers >, am urmărit simplificarea structurii acţionariatului companiilor din grupul pe care îl conduc - grup format din < eMAG >, < Flanco > şi < NOD >. Am încredere că alături de < eMAG >, < Flanco > şi < NOD > vor avea în continuare o evoluţie ascendentă, pentru că sunt stabile financiar şi au strategia de piaţă potrivită segmentului în care activează".

"Flanco" urmează să se concentreze pe dezvoltarea calitativă a interacţiunii cu clientul, în timp ce obiectivele "NOD" vizează întărirea poziţiei pe toate canalele de vânzare pe care se adresează, încheierea de parteneriate strategice, precum şi dezvoltarea brand-urilor proprii, se mai arată în comunicat. De asemenea, aceasta urmăreşte poziţionarea ca jucător strategic pe piaţa distribuţiei electro-IT din Europa Centrală şi de Est. Compania a avut, deja, primele vânzări în Bulgaria. Celelalte direcţii de dezvoltare ale "NOD" presupun încheierea de parteneriate pentru diversificarea portofoliului de produse şi concentrarea pe creşterea categoriilor de produse marcă proprie.

"Investim în dezvoltarea mărcilor proprii, unde există deja performanţe notabile, atât în gama de produse electrocasnice < Heinner >, produse IT < Serioux >, cât şi produsele de dis­play < Horizon >, toate având succes pe piaţa locală", a declarat Răzvan Ziemba, director general Network One Distribution.

"Flanco", unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, eletronice şi electrocasnice, intenţionează să îşi consolideze poziţia pe piaţa locală, prin dezvoltarea reţelei în toate regiunile ţării.

"Network One Distribution", cunoscută anterior sub numele de "Asesoft Distribution", este liderul pieţei de distribuţie electro-IT de la nivel local, având operaţiuni şi în Bulgaria şi Republica Moldova. Este unul dintre principalii furnizori ai reţelelor de retail locale, cu o bază de peste 2.000 revânzători activi. Pe lângă produsele străine din portofoliu, compania deţine şi trei mărci proprii: "Heinner", "Horizon" şi "Serioux". NOD a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 200 milioane euro, în creştere cu 37,9% faţă de anul precedent.

Grupul sud-african "Naspers" a cumpărat, recent, 70% din acţiunile companiei care deţine site-ul de comerţ electronic "eMag". În urma tranzacţiei, Iulian Stanciu va deţine 21,6% din acţiunile companiei. De asemenea, domnia sa urmează să asigure managementul "eMag", din poziţia de director general.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5603
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2951
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9644
Gram de aur (XAU)Gram de aur389.2309

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
prow.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb