Lanţul de restaurante "La Mama" a deschis al 7-lea restaurant al companiei, situat în staţiunea Mamaia, investiţia ridicându-se la 200.000 de euro. Restaurantul este situat pe faleza Casino Mamaia, fiind primul deschis în afara Bucureştiului. "Am decis să deschidem acest restaurant în Mamaia ca o extindere firească a brandului şi în afara Bucureştiului. Permanent scanăm piaţa imobiliară pentru a identifica cele mai bune locaţii pentru restaurant şi primim foarte multe cereri pentru deschiderea de restaurante în alte oraşe", a declarat directorul şi proprietarul "La Mama", Cătălin Mahu.
Mahu estimează că la sfârşitul acestui sezon cifra de afaceri a restaurantului va fi de aproximativ 300.000 - 500.000 euro, marja depinzând foarte mult de vreme în cazul acestei locaţii. De asemenea, "La Mama" va intra şi pe segmentul de franciză, a spus Cătălin Mahu. Restaurantul "La Mama" se întinde pe o suprafaţă construită de aproximativ 800 metri pătraţi având o capacitate de 280 de locuri şi 40 de angajaţi, estimându-se că în aproximativ 2-3 săptămâni să se ajungă la 80 de angajaţi.
"La Mama" este o reţea independentă de restaurante, un brand românesc, lansat în 1999, numărând la ora actuală şapte restaurante şi o cafenea, Cafepedia. Echipa "La Mama" numără aproximativ 500 angajaţi atât în restaurante, cât şi în unitatea proprie de producţie, de depozitare şi biroul central.
Cifra de afaceri în 2006 a fost de aproximativ 6,5 milioane euro, în acest an estimându-se un nivel de aproximativ 9 milioane de euro.
În 2005, "La Mama" a devenit prima reţea independentă de restaurante din România, care a implementat şi certificat standardele de calitate ISO 22000 şi HACCP, în conformitate cu standardele europene, iar anul acesta a obţinut şi certificarea ISO 22000.