LaborMed Pharma, producător de medicamente, lansează divizia Ozone Natural, cu scopul de a construi branduri puternice pe piaţa de fitoterapeutice. În 2010, compania vizează poziţia de lider pe piaţa produselor naturiste de imunitate pentru copii şi adulţi prin cele două branduri Imunogrip şi Imunorezistan, care, conform previziunilor, urmează să genereze 40% din vânzările diviziei respective, informează un comunicat remis redacţiei.
"Piaţa pe care operează divizia Ozone Natural este în creştere şi de aceea planurile şi eforturile noastre sunt direcţionate către potenţialul cererii locale pentru produsele naturiste. Suntem convinşi că Ozone Natural dispune de toate condiţiile pentru a deveni în scurtă vreme lider în tratamentele fitoterapeutice. Ne aşteptăm ca piaţa să răspundă bine iniţiativelor noastre de a construi branduri vedetă precum Imunogrip şi Imunorezistan", a declarat Stephen Stead, CEO LaborMed Pharma.