LaDORNA, una dintre cele mai cunoscute branduri de lapte şi produse lactate din România şi lider pe piaţa laptelui UHT şi a smântânilor lichide, marchează acest final de an printr-o schimbare strategică de imagine, cel mai important proiect al brandului în 2016, potrivit unui comunicat al companiei.
După o amplă cercetare de piaţă, LaDORNA lansează noile ambalaje ce vor îmbracă intregul portofoliu de produse, într-o linie de design contemporană, simplă şi premium.
Recunoscută ca fiind printe cele mai inovatoare branduri din industrie, cel care a lansat prima marca de lapte UHT în România şi cel care le-a oferit românilor prima gama completă de produse româneşti BIO, LaDORNA se reinventează printr-o nouă identitate vizuală, conform sursei citate.
"LaDORNA deţine unul dintre cele mai largi portofolii de produse lactate din România: lapte, smântâni, brânzeturi, unt, iaurturi şi produse BIO. Ne mândrim cu calitatea deosebită a acestora, certificate prin numerooase premii obţinute din partea consumatorilor români. Iată că astazi ne dorim ca acest brand al întregii familii să continue să îşi spună povestea şi prin intermediul unei identităţi vizuale binemeritate, mai apropiate de valorile LaDORNA - respect, bunătate, puritate. Design-ul contemporan a luat naştere şi ca urmare a feedback-ului venit de la consumatorii români. În plus, noua identitate vizuală permite punerea în valoare a inovaţiilor viitoare", a declarat Monica Rădulescu, Marketing Director Dorna Lactate (Lactalis România).
Noile ambalaje LaDORNA sunt deja disponibile în magazine, consumatorii putând recunoaşte mai uşor produse din diferite categorii de lactate. În perioada imediat următoare şi restul gamelor de produse LaDORNA vor urma aceeaşi linie şi identitate vizuală.
LaDORNA, unul dintre cele mai importante brand-uri locale din industria lactatelor, este lider pe piaţa laptelui UHT, a smântanilor pentru gătit şi un important jucător în celelalte categorii de produse lactate: brânzeturi, unt, iaurturi.