Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de plăci ceramice, a finalizat cu succes relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca şi îşi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A., mizând pe o creştere a cifrei de afaceri cu 10% în 2014, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Sergiu Apolzan, Director de Vânzări şi Marketing al Lasselsberger Ceramics România a declarat: "În 2013 am decis ca întreaga activitate operaţională, pe lângă cea de producţie, să fie concentrată în cadrul Sanex S.A. Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la începutul acestui an".
Acesta a mai subliniat, de asemenea, că pentru anul în curs, Sanex S.A. mizează pe o creştere cu 10% a afacerilor pe plan local, până la circa 33 de milioane de euro.
"Evoluţia vânzărilor ne determină să privim cu optimism anul în curs. Lansarea noului format de gresie porţelanată 42x42 cm, completarea portofoliului de produse cu noi dimensiuni provenite de la celelalte fabrici ale Grupului Lasselsberger Ceramics şi lansarea noilor colecţii Cesarom 2014 deschid oportunităţi în piaţa construcţiilor şi amenajărilor, cu impact pozitiv în business-ul nostru pentru acest an", a mai spus Sergiu Apolzan.
Acesta a mai declarat că evoluţia pozitivă a business-ului Lasselsberger Ceramics România în 2014 va fi determinată şi de o creştere uşoară a exporturilor pe pieţele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria şi Bulgaria.
În ceea ce priveşte piaţa locală de plăci ceramice, reprezentantul companiei estimează că în 2013 aceasta a raportat un uşor declin, cu aproximativ 5%, de la 120 de milioane de euro, la 115 milioane de euro. În ceea ce priveşte volumul total, scăderea a fost de aproximativ 8%, de la 25 de milioane de mp, la 23 de milioane de mp.
Plăcile ceramice produse în fabrica Sanex S.A. sunt distribuite la nivel naţional prin intermediul a 150 de parteneri, fiind prezente în peste 1.000 de puncte de vânzare, inclusiv în toate magazinele de tip "Do-It-Yourself", se mai arată în comunicat.