Brand-ul turcesc LC Waikiki a anunţat planurile pe termen lung şi preconizează că în anul 2023 va ajunge să aibă o cifră de afaceri la nivel global de 6 miliarde de dolari, cu 1.000 de magazine peste hotare şi 4 miliarde de dolari la nivel local, cu 500 de magazine deschise în Turcia, arată un comunicat transmis azi redacţiei.
Pe piaţa din România, LC Waikiki intenţionează să-şi mărească numărul de magazine, de la 14 la 18, până la sfârşitul anului şi să crească numărul de angajaţi la 400. Primul magazin al brand-ului turcesc a fost deschis în ţara noastră în 2009
LC Waikiki a ajuns la 392 de magazine în Turcia şi la aproape 140 peste hotare, oferind locuri de muncă pentru 25.500 de oameni din diferite culturi. Compania a crescut investiţiile cu 25% începând cu anul 2009, când a deschis pentru prima dată un magazin internaţional.
Brand-ul LC Waikiki a fost înfiinţat în 1985, face parte din LC Waikiki Retailing, în Turcia, din 1997, şi este prezent în domeniul retail.