LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel naţional, îşi extinde reţeaua cu două noi magazine, în Constanţa şi Botoşani.
LEMS a înregistrat o creştere de 17 procente la 6 luni, cifra de afaceri ajungând la 123,2 milioane lei, potrivit unui comunicat al companiei.
După inaugurarea, în mai, a Mall-ului LEMS din Ploieşti, care se întinde pe 3 niveluri, pe o suprafaţă totală de 5.000 mp, LEMET a început al doilea semestru cu deschiderea magazinelor din Constanţa şi Botoşani, pe 1 iulie.
Showroom-ul din Constanţa se întinde pe o suprafaţă de 2.000 mp, iar cel din Botoşani pe 700 mp.
"Am analizat cererea de pe piaţa locală, împreună cu o serie de mulţi alţi factori şi am hotărât să relocăm magazinele LEMS din aceste două oraşe: Constanţa şi Botoşani. Considerăm că un showroom oferă o experienţă diferită, directă, cu produsele noastre, faţă de interfaţa site-ului, când clienţii îl accesează pentru a căuta ceva care să fie pe placul lor. Astfel, oamenii pot vedea exemple de design interior, de aşezare a mobilei în spaţiu, de combinaţii cromatice. Încercăm întotdeauna să includem în showroom cele mai dorite, populare modele, în funcţie de locaţie şi ne asigurăm că de fiecare dată când un client intră într-unul dintre magazinele LEMS, găseşte ce caută - fie produsul dorit în stoc, fie consultanţă din partea angajaţilor în alegerea produsului şi plasarea comenzii. Plănuim cu responsabilitate extinderea reţelei de magazine pe tot teritoriul ţării", a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET, conform comunicatului.
Anul acesta, LEMS extinde gama de produse cu noi modele de bucătării, canapele cu un nivel ridicat de confort şi pachete noi de mese şi scaune.
"Ne-am dorit nu doar să extindem portofoliul, ci să aducem şi o schimbare în materie de design interior, care să revoluţioneze casele. De la bucătării cu un aer boem şi insulă, cum e modelul ideal de bucătărie din filme, până la canapele confortabile, uşor de integrat în orice decor şi pachete cu mese şi scaune. Cea de-a treia categorie a fost dezvoltată cel mai mult, am introdus combinaţii de lemn, metal şi sticlă, am creat modele care se impun prin design şi care pot deveni cu uşurinţă piesa de rezistenţă într-o casă. N-am pierdut totuşi, din vedere, aspectul practic, aşa că portofoliul nostru cuprinde atât mese de dimensiuni mai mici, cât şi mese pentru familii mari", a declarat Adrian Rizea, Director Comercial, conform sursei citate.
LEMS are ca parteneri financiari: Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, Credit Europe Bank, BCR, BRD, ING, Garanti Bank, Unicredit,
Fabrica LEMET din Brebu, Câmpina, a fost înfiinţată în 1991. Începând cu 2005, compania LEMET dezvoltă brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale.