"Leo Burnett" România şi-a desemnat cîştigătorul ediţiei 2004 a Cannes Predictions România în persoana domnului Iulian Boanţă - Marketing Coordinator la compania Pagini Aurii.
În urma voturilor exprimate la "Cannes Predictions", eveniment desfăşurat în data de 8 iunie a.c. în cadrul Strategic 2004, domnul Iulian Boanţă a acumulat un punctaj final de 370 din maximum de 500 puncte posibile, fiind cîştigătorul unui bilet de participare la Festivalul de Publicitate Golden Drum care va avea loc în perioada 3-8 octombrie în Slovenia, la Portoroz.
Alţi 10 participanţi au cîştigat cîte un carton de bere oferit, special pentru acest eveniment, de Interbrew România. Totodată, Leo Burnett a premiat 10 cîştigători care au votat pe site-ul www.leoburnett.ro/cannespredictions cu cîte o casetă conţinînd selecţia spoturilor Cannes Predictions 2004.
Evenimentul Cannes Predictions se desfăşoară anual în reţeaua agenţiilor Leo Burnett din întreaga lume şi constă în vizionarea celor mai bune 50 de spoturi TV şi alegerea acelora care sînt pretendente la marele premiu. Participanţii la acest eveniment fac predicţii asupra celor mai bune 20 de spoturi care au şanse să fie premiate de către juriul de la Cannes. Cîştigătorul este participantul care obţine cel mai mare scor în urma votului exprimat.
Începînd din 2002, Leo Burnett România organizează anual Cannes Predictions şi în ţara noastră, dorind să ofere celor pasionaţi de publicitate posibilitatea de a vedea cele mai bune creaţii din lume de la ultimul Cannes.