Agenţia de publicitate "Leo Burnett" a lansat în această lună proiectul "Leo Academy", o serie de cursuri intensive despre publicitate, la sfîrşitul cărora, cei mai buni dintre cei selectaţi pentru a participa la cursuri vor avea şansa să se alăture echipei "Leo Burnett România". Leo Academy îşi propune să completeze cunoştinţele teoretice dobîndite de către pasionaţii de publicitate (prin studiu individual sau în instituţiile de învăţămînt de specialitate) şi să îi ajute pe aceştia să facă primii paşi în domeniu. De aceea, "Leo Academy" nu este o alternativă la şcolile de specialitate existente, ci o completare practică a acestora. Activităţile la care vor participa cursanţii Leo Academy în cadrul programului de training se vor desfăşura sub îndrumarea managerilor din departamentele Leo Burnett, specializaţi în cele mai importante domenii ale publicităţii: marketing, strategie, creaţie, producţie audio-video, media planning, direct marketing etc.
"Leo Burnett" lansează "Leo Academy"
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 4 octombrie 2005