Noua filosofie "Saatchi&-Saatchi" prinde contur în "Lovemarks: Viitorul dincolo de branduri", cartea lui Kevin Roberts, CEO Saatchi&Saatchi, ce va fi lansată în curînd în SUA. "Lovemarks" este un concept simplu, dar revoluţionar, care marchează modul în care vor fi receptate brandurile: de vreme ce produsele încep să se asemene între ele din ce în ce mai mult, sentimentele sînt singura modalitate prin care mai poţi seduce consumatorul.
Cartea lui Kevin Roberts "Lovemarks: Viitorul dincolo de branduri" explică filosofia şi metodologia care vor ajuta afacerile să se apropie de consumatori astfel încît aceştia vor deveni "Loiali dincolo de motive." ("Loyal beyond reason"). "Lovemarks: Viitorul dincolo de branduri" de Kevin Roberts, CEO Saatchi & Saatchi - Ideas Company - demonstrează cum dragostea poate asigura afacerilor şi mărcilor un viitor sigur. Dragostea va schimba afacerile; oamenii vor deveni mai umani şi mai reali într-un mediu deseori considerat artificial. "Lovemarks nu pot fi create prin management sau conducere, ci prin inspiraţie şi visuri", scrie Kevin Roberts, continuînd: "Lovemarks sînt branduri foarte speciale, carismatice pe care oamenii le iubesc şi le apără cu îndîrjire; produsele, serviciile şi experienţa creează legături emoţionale de lungă durată cu consumatorii."
Filosofia Lovemarks a fost dezvoltată de Kevin Roberts şi de o echipă mondială de creativi, planneri şi clienţi ai reţelei Saatchi & Saatchi din ultimii 5 ani. Ideea şi modalităţile de lucru au fost testate în cadrul unor foruri importante din punct de vedere al afacerilor mondiale, pe piaţa cu clienţii şi în laboratoare de cercetare.