MACRO NEWSLETTER 22 Martie2016

Ziarul BURSA #Internaţional / 22 martie 2016

MACRO NEWSLETTER 22 Martie2016

Preţurile de consum din Austria şi-au temperat creşterea anuală în februarie 2016, până la 1%, de la 1,2% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,1%. Preţurile alimentelor şi-au accelerat creşterea anuală până la 1,1%, de la 0,7% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,4%, iar preţurile utilităţilor şi-au temperat creşterea anuală până la 0,2%, de la 0,6% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 0,1%.

(sursa: Statistik Austria)

Încrederea consumatorilor din Olanda a scăzut neaşteptat în martie 2016, pe fondul scăderii aşteptărilor privind evoluţia situaţiei economice. Indicele încrederii a scăzut până la -4, de la -1 în luna anterioară, în condiţiile în care indicele aşteptărilor economice pentru următoarele 12 luni a scăzut cu 13 puncte, până la -11 puncte, iar indicele aşteptărilor privind situaţia financiară s-a menţinut la -8.

(sursa: CBS)

Preţurile producătorilor industriali din Cehia şi-au accelerat declinul anual în februarie 2016 până la 4%, de la 3,4% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 0,6%, după un declin de 1,6% în luna anterioară. Preţurile din industria prelucrătoare şi-au accelerat declinul anual până la 4,1%, de la 3,3% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,8%, iar preţurile energiei şi-au accelerat declinul anual până la 4,1%, de la 4% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,1%.

(sursa: CZSO)

Preţurile de consum din Canada şi-au temperat creşterea anuală în februarie 2016, până la 1,4%, de la 2% în luna precedentă, pe fondul unei noi creşteri lunare de 0,2%. Preţurile alimentelor şi-au temperat creşterea anuală până la 3,9%, de la 4% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,3%, iar preţurile utilităţilor şi-au accelerat creşterea anuală până la 1,2%, de la 1,1% în luna anterioară, pe fondul unei noi creşteri lunare de 0,1%. Indicele core al preţurilor şi-a temperat creşterea anuală până la 1,9%, de la 2% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,5%.

(sursa: StatCan)

Vânzările retail din Canada au crescut peste aşteptări în ianuarie 2016, cu o rată lunară de 2,1%, după un declin de 2,1% în luna precedentă, iar creşterea anuală s-a accelerat până la 3,6%, de la 2,7% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au scăzut cu o rată anuală de 2,2%, după un avans de 1,8% în luna precedentă, în condiţiile unei stagnări lunare, iar vânzările de combustibili auto şi-au temperat scăderea anuală până la 2,7%, de la 7,5%, pe fondul unei scăderi lunare de 1,6%.

(sursa: StatCan)

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6867
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3098
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0072
Gram de aur (XAU)Gram de aur391.1865

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb