Gradul de ocupare a centrului comercial Liberty Center a crescut la peste 70% în ultimele şase luni, după atragerea unor chiriaşi noi pentru 18% din suprafaţa mallului, potrivit unui comunicat de presă.
Până la finalul anului în comunicat se estimează că centrul comercial va fi ocupat în proporţie de peste 80%.
Centrul comercial Liberty Center, situat în zona de sud a Bucureştiului, este administrat din luna noiembrie a anului trecut de compania de consultanţă imobiliară JLL România.
Magazinul multibrand KVL By Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout, cu o suprafaţă de 284 metri pătraţi este cea mai recentă deschidere din centrul commercial. Noul concept de magazin multibrand este adaptat consumatorilor zonei, cu o nouă poziţionare în atriumul principal, la parterul centrului comercial.
De asemenea, retailerul de îmbrăcăminte Colin's a deschis vineri, 12 mai, un nou magazin cu o suprafaţă de 200 metri pătraţi situat la parterul Liberty Center.
Casa Convenienza by Casa Magica va deschide la parter un magazin de mobilă şi accesorii produse în Italia, pe o suprafaţă de 1.380 metri pătraţi.
Mixul de fashion al centrului comercial este completat de două noi magazine, fiecare având o suprafaţă de 200 metri pătraţi, respectiv brandul românesc de îmbrăcăminte femei Format Lady şi Raimond, multibrand de încălţăminte din piele.
Etajul unu va fi treptat repoziţionat ca o zonă în principal de servicii, în următoarea perioadă fiind programate trei noi deschideri, pe o suprafaţă totală de 543 metri pătraţi, respectiv o sală dedicată sporturilor de contact, un magazin Adidas Arte Martiale şi Box, prin distribuitorul Masibo Sport, un showroom şi o şcoală dedicate DJ-ilor, cu un studio de producţie muzicală sub brandul DJ High Way.
Tot la primul etaj, se va deschide la jumătatea lunii iunie un salon de înfrumuseţare, ca o completare a mixului adus de operatorul de fitness Happy Gym.
Etajul al doilea aduce de asemenea noutăţi odată cu deschiderea cafenelei Happy Cinema în interiorul căreia se vor desfăşura diverse evenimente, precum concerte, lansări de carte etc.
Noile deschideri, dar şi repoziţionarea şi regândirea mixului de chiriaşi au dus la creşterea traficului cu 13% în primul trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Mariana Stamate, Head of Property Management Department JLL România a declarat: "Din punct de vedere strategic, ne-am axat atât pe atragerea de noi chiriaşi, cât şi pe relocarea anumitor branduri deja existente, cu scopul de a oferi o experienţă plăcută, utilă şi accesibilă consumatorilor. Vedem o deschidere din partea mai multor branduri în ceea ce priveşte Liberty Center, care va rămâne un centru comercial de proximitate. În acest sens punem un puternic accent pe zona de entertainment şi targetăm noi chiriaşi care să se integreze rapid acestui concept. Preocuparea principală a echipei JLL care lucrează pentru acest proiect - Corina Stamate, managerul centrului şi Doiniţa Ilie, leasing manager retail, este de a dezvolta un mix unic, strategic şi adaptat consumatorilor, contractele încheiate demonstrând succesul acestui demers".
Centrul comercial, cu o suprafaţă de 25.700 metri pătraţi, are peste 60 chiriaşi din domeniul fashion, food şi entertainment. Printre chiriaşii-ancoră se numără Carrefour Market, Altex, Adidas, Deichmann, Sephora, Steilmann, CCC, KFC, McDonalds, Spring Time.
Anul trecut, în cadrul centrului comercial a fost deschis un cinematograf operat de compania românească HAPPYCINEMA, imediat după preluarea în administrare a Liberty Center de către JLL.
De la deschidere, au fost vândute peste 70.000 de bilete de cinema, iar un plus important a fost adus prin dezvoltarea unui conţinut alternativ dedicat atât adulţilor cât şi copiilor. Evenimentele reprezintă un alt instrument de atragere a bucureştenilor în centrul comercial. Astfel, pe 18 mai în cadrul cafenelei Happy Cinema va avea loc lansarea, în premieră în Bucureşti, a celei de-a doua cărţi scrisă de Andrei Ciobanu, iar pe 20 mai este organizat un concert susţinut de formaţia Timpuri Noi.
JLL mai are în administrare proprietăţi imobiliare totalizând aproape 200.000 metri pătraţi, respectiv complexul de afaceri Swan Office & Technology Park, parcul comercial Colosseum din cartierul bucurestean Chitila, precum şi nouă proprietăţi industriale.