"Mega Designer Outlets", primul şi unicul outlet cu o arhitectură tip "village" pentru clasa de mijloc a Bucureştiului anunţă selecţia unei agenţii de publicitate. Situat strategic, în partea de vest a Şoselei de Centură şi a autostrăzii A-1 Bucureşti-Piteşti, "Mega Designer Outlets" va fi uşor accesibil pentru aproximativ 2 milioane de rezidenţi care muncesc şi lucrează în capitală şi pentru alte 3.5 milioane de persoane din zonele vecine. Lansarea centrului de cumpărături va fi susţinută de o campanie majoră de publicitate, relaţii publice şi promoţii. Vor fi selectate numai agenţiile care se loghează pe site-ul companiei, iar finaliştii se vor întâlni cu echipa de experţi internaţionali ai centrului, cărora le vor prezenta ideile lor.
"Agenţia care va câştiga acest cont se va bucura nu numai de notorietatea lansării unui nou centru de cumpărături, dar va fi mai ales remarcată pentru promovarea unui stil complet diferit de a face cumpărături pentru români", a afirmat Chang S. Oh, Managing Director al The Mega Company. "Sunt convinsă că agenţiile din Bucureşti vor aprecia această oportunitate de a-şi demonstra creativitatea pe plan mondial, căci întreaga industrie a outlet-urilor va urmări lansarea acestui nou proiect."
Desfăşurat pe o suprafaţă de 38,600 mp, centrul va include un mix dinamic de outleturi ale unor branduri de înaltă clasă, o zonă de joacă pentru copii, o zonă de restaurante cu terasă în aer liber, dar şi un centru pentru vizitatori, toate destinate petrecerii unui timp cât mai îndelungat în centru. Proiectul va cuprinde culoare largi, zone de plimbare pe bulevarde impozante tip "Main Street", care vor crea o ispititoare experienţă de cumpărături. "Mega Designer Outlets" este un proiect dedicat exclusiv cumpărăturilor de tip outlet şi nu este o simplă parte a unui centru de retail hibrid sau cu mai multe tipuri de magazine - un alt atribut care să coducă la un mare succes al centrului.
Arhitectura modernă va avea linii elegante, folosind o combinaţie de panouri metalice, detalii de granit arcuite, borte diafane, culoarea preponderentă fiind cea a granitului şi multe alte elemente arhitecturale care vor crea o experienţă de cumpărături prietenoasă şi ispititoare, într-un format care s-a dovedit cel mai eficient pentru cumpărăturile de tip outlet din toată lumea - conceptul de outlet "village", pentru plimbări pietonale, care încurajează clienţii să viziteze întreg centrul şi să îşi prelungească timpul petrecut aici faţă de timpul petrecut în mod normal la cumpărături.
Tehnologiile de ultimă oră sunt parte integrată a proiectului, incluzând un sistem solar care foloseşte panouri de inaltă tensiune pentru a crea energie regenerabilă. Şi mai captivantă este inovativa tehnologie Vector Foiltec Texlon. Datorită acesteia a fost creat "Cubul cu apă" de la Jocurile Olimpice de la Beijing, urmând să fie folosită pentru prima dată atât în România, cât şi într-un centru de cumpărături, o dată cu lansarea Mega Designers Outlets. Combinaţia dintre un concept arhitectural de succes şi sisteme de construcţie inovative va produce o experienţă de cumpărături tip outlet de neegalat în Europa de Est.
Mega Designer Outlets a fost poziţionat strategic pentru a profita de economia în creştere rapidă a României şi de baza largă de clienţi, cu o locaţie ideală, arhitectură modernă şi un mix de retail dinamic.
"Am fost implicată in deschiderea a foarte multe centre de tip outlet in jurul lumii în ultimii 20 de ani", declară Lisa Wagner, Director de Marketing al The Mega Company, "şi, fără niciun dubiu, acest proiect este cel mai captivant pentru că piaţa de aici se dezvoltă într-un ritm foarte alert şi imbrăţişează noi tehnologii. Sunt foarte curioasă să văd ce propuneri creative vom primi din partea agenţiilor din România şi sunt convinsă că vom găsi Ideea cea Mare pe care o căutăm pentru a lansa acest centru."
The Mega Company îşi desfăşoară actitivatea în România de 18 ani, fiind una dintre companiile americane importante din ţară: lider în lansare şi menţinere de brand, construcţii, depozite, dezvoltare imobiliară şi management.