"Mercury Promotions" va dezvolta campania ATL pentru Ad"Or 2005

A.S.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 11 mai 2005

Mercury Promotions va dezvolta campania ATL pentru festivalul de publicitate Ad"Or de anul acesta în urma cîştigării licitaţiei organizate de RAAA. Mercury Promotions va asigura atît conceptul creativ al campaniei de promovare, cît şi execuţia şi promovarea în mass media, respectiv machetele pentru presa scrisă, spoturile radio şi tv.

Conceptul cîştigător este "Creativitatea la români" şi urmează să promoveze festivalul în care creativitatea publicitarilor români este recunoscută şi premiată. Campania Ad"Or de anul acesta va urmări pe fiecare canal media cîte o ipostază a creativităţii la români: rime, denumiri sau obiceiuri ieşite din comun.

Spotul tv prezintă naşterea şi dezvoltarea unei idei creative în cimitirul vesel din Săpînţa, loc reprezentativ pentru creativitatea românilor. Filmările au avut loc în perioada 26-29 aprilie în Săpînţa şi au fost realizate cu ajutorul casei de producţie Forward International din Cehia. Spotul este difuzat pe posturile de televiziune începînd cu data de 10 mai.

"Ca şi producător, cea mai mare provocare a fost cu siguranţă legată de partea logistică", declară Peter Walek, producătorul echipei Forward International.

Darlan Moraes Jr. - Creative Director, Mercury Promotions, a precizat: "În primul rînd, a fost extraordinar, aşa cum este de fiecare dată cîştigarea unui pitch, iar în al doilea rînd m-a provocat tema brief-ului: o campanie cu o adresare extinsă peste graniţele industriei de publicitate. Cred că RAAA a făcut alegerea potrivită selectînd conceptul nostru, deoarece campania are la bază aspecte reale din viaţa românilor. Spotul a fost filmat într-un spaţiu real - ne-am deplasat 700 km pînă la Săpînţa - unde am lucrat cu un meşteşugar veritabil, iar filmările au fost făcute chiar în atelierul său şi în cimitirul vesel de la Săpînţa. De asemenea, print-ul şi spotul radio sînt rupte din realitate, iar modul de a ilustra creativitatea românilor este foarte autentic. O contribuţie importantă la această campanie au avut-o partenerii noştri, casa de producţie Forward International şi studioul de înregistrări Musitech".

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb