METRO Cash&Carry România a investit aproximativ 4,7 milioane de euro în remodelarea centrului de distribuţie din comuna Voluntari, judeţul Ilfov. Reprezentanţii companiei au organizat ieri o conferinţă de presă în cadrul căreia au prezentat schimbările produse pe parcursul celor şase luni de lucrări de remodelare. Directorul magazinului, Camelia Stancu, a spus că nu este vorba despre extinderea spaţiului, ci de redistribuirea acestuia. Astfel, raioanele strategice au fost lărgite în detrimentul celor soft (încălţăminte, îmbrăcăminte, jucării şi alte produse).
"În noua formulă, METRO Cash&Carry Voluntari reprezintă una dintre cele mai moderne locaţii aparţinând reţelei de distribuţie METRO Cash&Carry România", a declarat Vladimir Vava, directorul operaţional al companiei pentru ţara noastră şi Moldova, în cadrul evenimentului de ieri.
Noutatea cu care a venit conducerea companiei în urma procesului de remodelare constă în faptul că magazinul din Voluntari este primul centru de distribuţie al reţelei de cash&carry din ţară unde a fost creată o zonă în care sunt oferite clienţilor soluţii complete pentru dotarea birourilor - mobilier adaptat spaţiului clientului, calculatoare, servere şi laptopuri configurate la cerere, precum şi un centru de copiere, imprimare şi personalizare. Reprezentanţii companiei consideră că toate aceste inovaţii, "împreună cu o consultanţă de specialitate acordată la achiziţionarea acestor produse, reprezintă doar câteva dintre avantajele acestui magazin".
Prezent la conferinţa de ieri, Francois Oliver, directorul general al METRO Cash&Carry România şi Moldova, a declarat că are încredere în comerţul românesc de proximitate şi consideră compania pe care o reprezintă ca fiind primul jucător pe comerţ modern din ţara noastră. De asemenea, Oliver şi-a exprimat şi aşteptările pentru anul 2009, despre care a spus că "va fi anul de adaptabilitate pentru toată lumea".