"Mindshare" relansează identitatea corporate

C.P.
Companii #Media-Advertising / 29 septembrie 2008

"Mindshare", reţeaua globală de marketing şi media, îşi rebranduieşte identitatea corporate la nivel internaţional. Rebranding-ul, dezoltat împreună cu agenţia de branding Moving Brands, face parte din procesul de reorganizare globală demarată la începutul acestui an. Este prima reorganizare prin care "Mindshare" trece de la înfiinţare (1997), având ca obiectiv câştigarea poziţiei de partener al clienţilor săi.

Brandingul reţelei are în continuare la bază culoarea violet, aceeaşi de la înfiinţarea Mindshare, dar sigla şi identitatea vizuală sunt diferite. Noul logo este mai îndrăzneţ şi exprimă atitudinea "Mindshare", orientată spre progres, spre integrarea de noi tehnologii, dar este şi expresia conectării permanente a reţelei la evoluţiile din peisajul media.

Prin noua identitate vizuală Mindshare îşi doreşte să ilustreze abordarea mai simplă şi mai flexibilă a agenţiei, prin regruparea celor peste 12 departamente individuale specializate în doar 4 grupuri care relaţionează: Client Leadership, Business Planning, Invention, The Exchange

Reorganizarea "Mindshare" demarată la începutul acestui an are ca scop integrarea completă a serviciilor specializate (generare de conţinut, digital, sponsorizare) pentru a maximiza valoarea relaţiei brand - consumator şi a furniza un avantaj competitiv clienţilor "Mindshare".

Servicii incluzând modelarea ROI, strategii de comunicare, sponsorizări de emisiuni sportive şi generare de content sunt grupate într-o platformă simplificată pentru a livra servicii de marketing integrat.

Oana Petroff, Leader, "Mindshare România" declară: "Reorganizarea Mindshare vine într-un moment potrivit în România, pentru că anul 2008 a adus o relansare a volumului afacerii şi o creştere a echipei. Trecem prin cea mai mare creştere a agenţiei din ultimii ani, iar reorganizarea este o excelentă oportunitate de a oferi membrilor echipei Mindshare noi posibilităţi de dezvoltare şi de a concentra oferta noastră către clienţi într-o variantă mai simplă şi mai flexibilă, integrând serviciile specializate cum sunt dezvoltarea de conţinut şi zona de digital în oferta noastră de bază."

Ailsa Lochrie, Director de Marketing Mindshare Worldwide, afirmă: "Am folosit această oportunitate pentru a revigora identitatea companiei noastre, atât pe plan intern, cât şi extern, ca parte a reorganizării globale prin care trece reţeua în prezent.

Această nouă identitate simbolizează o altă etapă în evoluţia noastră, spre un nou model de agenţie, în care devenim adevăraţi parteneri de afaceri ai clienţilor noştri, găsind valoare în parteneriate, consumatori, colaborări".

Dominic Proctor, CEO Mindshare Worldwide, declară: "Când ne-am lansat ne-am dorit să fim o agenţie a viitorului. După 10 ani acest obiectiv este mai puternic ca niciodată. Pentru a ne pregăti pentru acest viitor, astăzi dezvăluim noul nostru branding, care este încă o dovadă a ambiţiei noastre, deja demonstrate de reorganizarea globală în curs.

Reorganizarea a fost rezultatul semnalelor primite de la birourile noastre din diferite ţări şi reflectă puterea reţelei noastre globale, unul dintre principalele noastre avantaje, dar şi hotărârea noastră permanentă de a fi parteneri ai clienţilor noştri".

Mindshare este o retea internaţională de media şi marketing cu o cifră de afaceri de peste 23 mld USD (sursa RECMA). Reţeaua cuprinde 97 de birouri în 67 de ţări din SUA, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu şi zona Asia-Pacific care colaborează în scopul obţinerii de avantaje competitive de marketing pentru clienţi şi brandurile lor. Mindshare este parte din grupul WPP, cel mai puternic grup de servicii de comunicare la nivel mondial, cu o cifră de afaceri de 63.5mld (sursa RECMA).

În România, printre clienţii Mindshare se numără companii precum Unilever SCE, Cosmote, Germanos, LG, Groupe SEB, ABN AMRO, Flamingo International, Premium Lubricants.

Group M, lider la nivel mondial în domeniul managementului investiţiilor media reuneşte companiile de media din grupul WPP: Mindshare, Mediaedge:cia, MediaCom si Maxus. GroupM se concentrează pe utilizarea inteligentă a volumelor şi resurselor sale pentru a genera beneficii clientilor si companiei.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Deunezi am participat la un concert inedit susţinut de"Romanian piano trio pe care din câte am înţeles logistic îl promovaţi şi susţineţi dumneavoastră, printre alte şi alte promovări. Vă felicit pentru alegerea pe care aţi făcut-o, am avut ocazia să-i văd şi să le ascult muzica celor trei mari maeştri concertişti ai unei muzici clasice elevate. sunt trei virtuoşi fiecare la instrumentul lui pian, vioară, violoncel, sunt untio redutabil care merită toată consideraţia. Prin ceea ce faceţi şi promovaţi sunteţi în acelaşi timp şi dumneavoastră la înălţime pentru care vă mulţumesc că existaţi CXu stimă LUCA Sighişoara 2008.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb