Producătorul de materiale plastice MJ Maillis SA Bucureşti (MJM) a afişat, vineri, o pierdere de 491.162 lei (156.720 euro) în trimestrul al doilea din 2007, în condiţiile unei stagnări a cifrei de afaceri la peste 14,5 milioane lei, potrivit raportului publicat la Bursa de Valori Bucureşti.
Compania a încheiat trimestrul al doilea din 2006 cu un profit net de 384.792 lei.
Afacerile MJ Maillis în trimestrul al doilea din 2007 au fost de 14,77 milioane lei (4,71 milioane euro), în creştere cu 1,3% faţă de perioada similară a anului trecut când afacerile companiei au fost de 14,58 milioane lei.
MJ Maillis a încheiat primul semestru al anului cu o perdere de 390.365 lei, deşi în aceeaşi perioadă a anului trecut, compania înregistra un profit net de peste 1 milion lei. Cifra de afaceri semestrială în 2007 a fost de 28,99 milioane lei (9,25 milioane euro), în creştere cu 6,26% faţă de perioada similară a anului trecut. În primele şase luni ale anului, MJ Millis a avut afaceri de peste 27,28 milioane lei.
Pentru anul în curs, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 38% până la 77,6 milioane lei şi realizarea unui profit net de 2,5 milioane lei.
Compania are un capital social de 10,43 milioane lei şi o capitalizare de 40,16 milioane lei. Compania este controlată de MJ Maillis S Grecia, care deţine 81,67%. Ultima tranzacţie cu titlurile MJ Maillis a fost încheiată la cotaţia de 3,58 lei în şedinţa de 10 august, ceea ce dă o capitalizare de 37,34 milioane lei (11,70 milioane euro).
Compania s-a înfiinţat în decembrie 1994, societate cu răspundere limitată, denumită Balkan Pack S.R.L. Trei ani mai târziu, numele societăţii devine M.J. Maillis România. La data de 18.07.2000 a fost schimbată forma juridică a societăţii din societate cu răspundere limitată în societate pe acţiuni sub numele de SC M.J. Maillis România SA. MJ Maillis S.A. a fost prima şi deocamdată singura societate cu capital străin care şi-a listat acţiunile pe piaţa de la Bucureşti. În primăvara anului 2001, compania a lansat o ofertă publică de vânzare pentru a atrage finanţarea necesară procesului de dezvoltare.