Vânzările Mobexpert de mobilier pentru casă şi decoraţiuni au depăşit prognozele făcute de companie, care se ridicau la valoarea de 10%. Astfel, Mobexpert a înregistrat o creştere a vânzărilor de 27% la sfârşitul trimestrului al III-lea din 2008, la nivel regional, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Cele mai bune rezultate au fost generate de magazinele din oraşele mari, precum Bucureşti, Braşov sau Sofia, potrivit companiei. La rezultatele obţinute au contribuit însă şi hipermagazinele deschise în acest an în reţeaua din România, la Suceava şi Piteşti. Preşedintele Grupului Mobexpert, Dan Şucu susţine că în ultimul trimestru din 2008, va fi inaugurat un al treilea hipermagazin la Sibiu.
"Investiţia totală pentru extinderea reţelei din România în 2008 se ridică la aproximativ opt milioane de euro, iar consolidarea reţelei Mobexpert va continua şi în 2009, urmând să fie deschise hipermagazine la Oradea, Iaşi, Ploieşti şi Bucureşti în formula integrată în complexe comerciale, ţinta fiind o reţea de 26 de hipermagazine în regiune până în 2011", spune Şucu.
Acesta mai adaugă că "evoluţia bună a vânzărilor din primele nouă luni ale anului 2008 dă încredere în ceea ce priveşte rezultatele acestui an în pofida semnalelor de criză din piaţă". "Magazinele din oraşele mari continuă să genereze cele mai bune vânzări iar investiţiile făcute în acest an în extinderea reţelei încep să se simtă. Până acum, am deschis cu succes două hipermagazine şi, în scurt timp, urmează al treilea. Un alt proiect important din această toamnă este lansarea noii colecţii Mobexpert, având un concept care revoluţionează tot ce am propus până acum", a mai spus preşedintele Grupului Mobexpert.