"MOL România" a înregistrat în primul trimestru o cifră de afaceri de aproximativ 114 milioane de euro şi, în acelaşi timp, creşterea volumului de vânzări per locaţie cu 11,4%, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
În urma tranzacţiei cu "Petrom", prin care MOL şi-a diminuat numărul de benzinării, vânzând 30 de staţii şi achiziţionând 11 staţii în oraşe în care compania nu era reprezentantă, cota de piaţă MOL în ceea ce priveşte retailul a scăzut cu 0,5%, de la 13% la 12,5% în primul trimestru al anului 2007.
Vânzările de combustibil au scăzut din aceeaşi cauză cu 4% în primul trimestru al anului 2007 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2006. Deşi s-a înregistrat o creştere de 11,4% în ceea ce priveşte vânzările de diesel, datorită condiţiilor de pe piaţă şi creşterii vânzărilor de carduri, această creştere nu a compensat scăderea cu 21,7% în ceea ce priveşte vânzările de benzină.
De asemenea, ca rezultat al diminuării numărului de staţii, şi vânzările din shop au scăzut cu 3,5% în primul trimestru al anului 2007 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, fapt normal, datorat diminuării reţelei cu 14% (19 benzinării).