Mondelez România lansează Milka Collage

Ziarul BURSA #Comunicate de presă / 9 martie 2016

Milka, cea mai fină ciocolată cu lapte din Alpi îşi completează portofoliul cu două sortimente speciale, Milka Collage: Caramel şi Biscuit, Zmeură şi Alune.

Milka Collage îi oferă consumatorului un răsfăţ unic prin combinaţia specială de ingrediente de calitate şi ciocolată cremoasă.

Milka Collage Caramel şi Biscuit este o combinaţie specială între ciocolata Milka, bucăţele de caramel uşor sărat, biscuit crocant şi ciocolată intensă, într-un interior cremos. Milka Collage Zmeură şi Alune aduce ca noutate gustul irezistibil al ciocolatei Milka, într-un mix de bucăţi de zmeură şi alune caramelizate.

"Cele două sortimente de ciocolată împreună cu o felicitare personalizată cu câteva versuri tandre pot fi un cadou special pentru femeile dragi din viaţa noastră. Pentru a-i inspira pe consumatori să-şi exprime sentimentele într-un mod unic, în această lună dedicată femeilor, am lansat campania intitulată "Spune-i altfel că e specială". Invităm iubitorii de ciocolată să intre pe www.orasultandretii.ro şi să ofere un colaj de versuri tandre scrise de poetul Iv cel Naiv", declară Lavinia Ghinescu, Brand Manager Tablets SCE (South Central Europe).

Campania este susţinută în perioada 1-9 martie de activări în magazine, unde consumatorii pot achiziţiona produse de ciocolată Milka, Poiana şi primi premii garantate (felicitări personalizate, cercei cu pietre Swarovski etc.), iar prin tragere la sorţi, camere foto pentru a putea păstra amintirile speciale cu cei dragi.

Încă de la lansarea sa în 1901 la Loerrach în Germania şi până astăzi, Milka a cucerit generaţii întregi din întreaga lume, devenind marca de ciocolată cel mai uşor de recunoscut, atât prin ambalajul său, cât şi prin gustul inconfundabil. În acest moment, ciocolata Milka este vândută în peste 15 ţări, mai mult de 150.000 de produse Milka fiind vândute în fiecare oră la nivel mondial.

Astăzi, Milka este una dintre mărcile simbol - de "miliarde de dolari" - ale Mondelēz International. De la prima tabletă cu "lapte din Alpi" de 100g, care continuă să fie cel mai bine vândut produs al Mondelēz, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorinţele iubitorilor de ciocolată cu arome atractive, în diferite segmente. Inovaţia la nivel de produs, în comunicare şi excelenţă în execuţie, la nivel de magazin, au jucat un rol important în succesul ciocolatei Milka, în România. Succesul ciocolatei Milka s-a reflectat şi în creşterea cu 3.2 pp a cotei de piaţă (în valoare) în trimestrul patru din 2015 vs aceeaşi perioadă a anului 2014.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb