Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), împreună cu agenţia de publicitate Groove Hour Constanţa, au demarat în această lună o acţiune de promovare a monumentelor din municipiul Constanţa, desfăşurată în cadrul proiectului de informare şi promovare turistică "i-Tour", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
În baza protocolului de colaborare pentru susţinerea turismului naţional, încheiat între FAPT şi agenţia de publicitate Groove Hour, aceasta din urmă a oferit cu titlu gratuit hotelurilor din municipiul Constanţa şi Asociaţiei de Promovare Litoral - Delta Dunării,
albumul ce reuneşte, în paginile sale, toate monumentele de patrimoniu ale municipiului. Albumul conţine imagini de ansamblu, detalii şi informaţii documentare despre monumentele municipiului Constanţa, fiind o premieră în prezentarea şi promovarea valorilor naţionale de patrimoniu.
"Prin această iniţiativă de promovare şi informare turistică ne dorim să creştem gradul de conştientizare al turiştilor cu privire la patrimoniul istoric şi cultural pe care Constanţa îl oferă ca oraş - destinaţie turistică. În perioada de extrasezon, când Litoralul nu mai atrage turişti pasionaţi de mare şi plajă, municipiul Constanţa oferă ca alternativă explorarea vestigiilor antice sau a oraşului interbelic din zona peninsulară. Prin această iniţiativă încurajăm oaspeţii hotelurilor să viziteze bogatul patrimoniu al municipiului şi să revină cu drag în fiecare an, indiferent de sezon", a declarat Dragoş Paiu, Director Marketing Groove Hour.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 19.10.2010, 23:06)
bravo pentru groovehour