Marca de bere Skol lansează campania promoţională "Skol umple buzunare dintr-o aruncare", prin care oferă consumatorilor săi şansa de a cîştiga premii în bani de pînă la 30.000 de dolari şi 150.000 de baxuri a cîte 4 doze de bere Skol. Acestă promoţie, începută la 1 martie, se desfăşoră la nivel naţional şi durează pînă la 31 mai, iar valoarea totală a premiilor puse în joc se ridică la suma de 600.000 de dolari.
Elementul inedit al promoţiei îl constituie comunicarea acesteia prin intermediul semnului "S". Fiecare cîştigător al premiilor în bani îşi poate dimensiona singur cîştigul. Astfel, consumatorul care a găsit în capacul de bere Skol mesajul "Ai cîştigat $" intră în posesia premiului participînd la un moment filmat unde va fi prezent un panou în formă de "S" pe care vor fi dispuse opt căsuţe, fiecare ascunzînd unul din premiile în bani: 30.000$, 20.000$, 15.000$, 10.000$, 8000$, 7000$, 6000$, 5000$.
Promoţia este dezvoltată împreună cu agenţia Tempo Advertising şi este susţinută prin spoturi TV şi prin promoţii la punctele de vînzare.
Marca Skol ocupă locul patru în topul celor mai vîndute beri din întreaga lume. Prezentă în 31 de ţări, Skol face parte din portofoliul grupului Carlsberg. În România, este una dintre primele mărci de bere premium locale, avînd o notorietate de 97%.