AXE lanseaza noua gama de bodyspray-uri, cu parfumuri mai intense si mai seducatoare, care ofera barbatilor avantajul decisiv in jocul seductiei: Efectul AXE, asa cum nu l-au mai trait pana acum.
Toate parfumurile au fost "inviorate" de catre celebra Ann Gottlieb, creatoarea parfumurilor pentru casele Christian Dior, Carolina Herrera si Donna Karan. Asocierea cu Ann Gottlieb a devenit o traditie de succes pentru Axe, iar experienta sa in domeniul marcilor de lux a adus intotdeauna o nota de exclusivism gamei.
Create in spiritul neconventional al marcii, cele sase variante de parfum - VICE, CLICK, TOUCH, PULSE, UNLIMITED si AFRICA - au acum o nuanta proaspata, persistenta, cu o "semnatura" olfactiva distincta si memorabila.
Noul Efect AXE se regaseste si in ambalajul masculin si avangardist al noilor bodyspray-uri AXE, al caror capac inovator permite eliberarea parfumului printr-o miscare senzuala de rotire si coborare, fara sa fie necesara detasarea capacului.
Campania de promovare a noii game de bodyspray-uri AXE isi propune sa transmita o ecuatie simpla "cu cat iti dai mai mult, cu atat traiesti mai intens noul Efect AXE", printr-un concept indraznet si provocator: "Billions"
Realizat intr-o maniera revolutionara, spotul TV prezinta miliarde de femei frumoase care, urmandu-si simturile, alearga din toate colturile lumii, parca posedate, catre o plaja in mijlocul careia se afla tanarul nostru. Secventa finala a spotului dezvaluie argumentul atractiei magnetice pe care o exercita tanarul: el foloseste cu generozitate Noul AXE.
Spotul TV "Billions" a fost difuzat in premiera miercuri seara in pauza finalei UEFA Champions League, moment ce a marcat debutul campaniei pe cele mai importante posturi TV nationale. Campania va avea si o componenta on-line puternica, pe www.efectulaxe.ro.