O bancă franţuzească derulează un experiment prin care urmăreşte nemulţumirile clienţilor postate pe Facebook şi apoi îşi sesizează directorii de agenţii pentru a remedia posibilele deficienţe, a declarat, ieri, Robert Maxim - partener Ensight Management Consulting, potrivit Agerpres.
Domnia sa a spus: "O bancă franţuzească, nu o să dau numele, face un experiment acum în care se uită la ce vorbeşte lumea pe Facebook despre agenţiile sale astfel încât să îşi alerteze directorul de agenţie mai rapid până să îl alerteze angajatul său, de la casierie. Primeşte o notificare, cu titlu de experiment pentru moment, dintr-o piaţă, în care i se spune «dragă directorule de agenţie numărul 46, s-ar putea să ai o problemă. Nu ştim dacă este adevărat sau nu, dar atenţie, ai un steguleţ!». Este o evoluţie fabuloasă". Robert Maxim susţine că un astfel de experiment, dacă se dovedeşte de succes, ar putea fi urmat şi de alte bănci în perioada următoare.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2015, 08:44)
nu cred ca au bancile suficienti bani pentru stegulete, cel putin la noi.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2015, 15:30)
Bani au, loc unde sa puna steguletele nu au avea.