ARBOmedia pune la dispoziţia celor interesaţi noile descoperiri realizate de compania belgiană de cercetări "Insites", privind aplicaţiile online pe piaţa de publicitate. Astfel că, media plannerii sau advertiserii pot utiliza, de acum, gratuit, pe Internet aplicaţia web cu ajutorul căreia pot creiona în cîteva minute mediaplanul dorit. Datele demografice sînt importate într-o aplicaţie web ce utilizează în timp real profilele demografice obţinute din cercetarea socio-demografică şi alege automat site-urile cu cea mai mare afinitate. Accesul la această resursă se poate face cu autentificare, iar pentru a obţine un cont de acces este suficient ca doritorii să se înregistreze gratuit în ARBOmedia WebClub.
Evenimentul marchează un salt hotărîtor în evoluţia sistemului de media planning în publicitatea online de la noi, consideră Şerban Ciuşcă, director ARBOmedia. Obiectivul companiei, pentru anul aces-ta, este "să-şi păstreze statutul de pionier, de inovator şi de jucător complet transparent în publicitatea pe Internet şi nu numai", a mai declarat domnul Ciuşcă.
Studiul realizat de "Insites" se desfăşoară în paralel în alte 14 ţări din Europa, România intrînd cu dreptul pe piaţa de Internet advertising prin transparenţă şi grad de noutate.
Compania ARBOmedia, filială a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotată la Bursa din Frankfurt este reprezentată în şapte ţări europene: Germania - sediul central, Cehia, Polonia, România, Slovacia, Spania şi Turcia.
Compania Insites este specializată în cercetări de marketing în domeniul digital, în portofoliul său se află clienţi precum Procter&Gamble, Unilever, Alcatel, MSN, Ebay, Siemens, Volvo sau Toyota.