Agenţia de digital OmniPerform a înregistrat în primele 9 luni din anul 2019 o creştere organică de aproximativ 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, până aproape de 2,5 milioane de lei, arată un comunicat remis Redacţiei noastre.
Adrian Enache, CEO al OmniPerform, a declarat: "Observăm la companiile prezente pe piaţa românească o mutare constantă a bugetelor dinspre canalele clasice către digital şi platforme media din ce în ce mai diversificate sau tehnologii pentru geotargetare. De asemenea, în 2019 ne-am concentrat pe utilizarea tehnologiei OmniPerform în aproape toate conturile cărora le furnizăm servicii de comunicare, media sau digital. Chiar dacă etapa de integrare a serviciilor într-un mod corect şi eficient pentru a livra mai bine durează, suntem pregătiţi să construim pe termen lung cu fiecare brand în parte".
Pentru întreg anul 2019 compania OmniPerform estimează venituri de 3 milioane de lei, iar pentru 2020 creşterea bugetată este de 50%, până la aproape 4,5 milioane de lei.
Daca în 2019 Adrian Enache, fondator al OmniPerform, a remarcat o creştere notabilă a bugete-lor în FMCG, e-commerce, Home&Deco, Auto şi SaaS, pentru 2020 anticipează o dezvoltare a portofoliului în domenii ca retail, banking şi pharma.
Primele tendinţe în departamentele de marketing în 2019, ţin de o adopţie a tehnologiilor care ajută la cunoaşterea consumatorului. Dacă ne uităm la nivel de piaţă şi industrie, apar din ce în ce mai multe interconectări cu celelalte departamente şi faptul că departamentele de marketing devin mai aproape de rezultatul final în vânzări, potrivit comunicatului citat.
"Ne bucurăm că de-a lungul ultimilor ani au apărut din ce în ce mai mulţi parteneri alături de care explorăm implementarea şi achiziţia de Customer Data Platforms care să influenţeze din ce în ce mai mult comunicarea la nivel de consumator", explică Adrian Enache.
Pe de altă parte, fluidizarea experienţei consumatorului în canalele de comunicare, reprezintpă o a doua tendinţă evidentă prin încercarea de fluidizare a experienţei consumatorului în oricare dintre canale şi accesul la toate serviciile brand-ului direct în acel canal. Exemplele pot începe de la verificarea soldului direct în Messenger. De asemenea, putem aduce în discuţie şi adaptarea la mobile advertising, situaţie care se referă la adaptarea comunicării către mobile advertising, producând o revoluţie completă în metoda de comunicare şi a faptului că brand-urile ajung să fie nevoite să îşi comunice mesajele în doar câteva secunde pe display-uri de o dimensiune considerabil mai mică faţă de publicitatea "tradiţională". Am putea spune că este începutul comunicării cu impact, care nu mai durează 15 sau 30 de secunde precum cereau în trecut regulile de promovare a spoturilor.
Potrivit OmniPerform, un efect al digitalizării consumatorilor este adaptarea şi promovarea în canalele offline strict a platformelor online sau tehnologizarea canalelor offline: din ce în ce mai mult outdoor-ul şi print-ul devin suport pentru invitarea consumatorilor la interacţiunea cu on-line-ul ca un prim pas din journey sau chiar devin achiziţionabile din platforme online.