Orange România anunţă numirea lui Antoine Drevon în rolul de Chief Marketing Officer începând cu 1 noiembrie 2022, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Potrivit sursei citate, acesta preia responsabilităţile lui Pierre-Etienne Cizeron, care a dat curs altor provocări profesionale.
Cu o experienţă de peste două decenii în industria de telecomunicaţii, în distribuţie şi marketing pentru servicii de internet fix şi mobil, pe pieţe diverse precum Franţa, Senegal sau Iordania, Antoine deţine expertiză comercială solidă, atât la nivel strategic, cât şi operaţional, şi are abilităţi dovedite în managementul echipelor internaţionale. Antoine este absolvent al EDHEC - École Des Hautes Études Commerciales du Nord, iar parcursul său profesional în cadrul Grupului Orange a început în 2002, ca parte a Orange Graduate Program. Primele roluri importante din companie au fost cele de Voice Department Manager la Orange France Home şi Mobile CBM Marketing Manager la Orange France Mobile. Cele mai recente funcţii deţinute de-a lungul carierei sale la Grup au fost în Iordania, ca Director de Marketing, şi în biroul Orange din Maroc, care deserveşte 17 ţări din Grupul Orange, ca responsabil de Business Development, cadru operaţional şi performanţă transversală în Orange Orientul Mijlociu şi Africa (OMEA).
Din rolul său, Antoine va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, de brand si comunicare, cu accent pe convergenţa fix-mobil, îmbunătăţirea experienţei digitale a clienţilor şi pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicaţii şi cele financiare mobile. Antoine va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, şi va fi parte din echipa executivă a companiei. Totodată, Antoine va avea un rol important în a contribui la ambiţia strategică a Orange România de a deveni alegerea #1 pentru servicii convergente pe piaţa locală, se precizează în comunicat.