Operatorul de telefonie mobilă Orange va lucra din acest an, pentru servicii de creaţie, cu agenţia Leo Burnett &Target, afiliată operaţiunilor grupului mondial de publicitate Publicis. Mişcarea Orange în România vine ca urmare a revizuirii contului de creaţie la nivel paneuropean, estimat la circa 200 de milioane de dolari, în primăvara anului trecut. Orange a ales atunci să lucreze cu două agenţii din grupul Publicis şi cu Euro RSCG, parte din grupul Havas, la nivel european. Ambele grupuri, Publicis şi Havas, derulează operaţiuni în România. Dintre agenţiile afiliate celor două grupuri de publicitate, Publicis România, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett & Target şi ADDV Euro RSCG, Orange a ales să lucreze cu Leo Burnett & Target, au declarat persoane apropiate procesului de revizuire a contului de creaţie al operatorului de telefonie. Contactate de NewsIn, Orange România şi Leo Burnett & Target nu au comentat informaţia.
Orange România va lucra cu Leo Burnett & Target, pentru servicii de creaţie
N.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 12 martie 2007