Orange România şi Research In Motion (RIM) (Nasdaq: RIMM; TSX: RIM) lansează BlackBerry Curve 8900. Pe lângă aplicaţiile excepţionale pentru telefonie, email, mesaje, organizator, browser web şi multimedia, smartphone-ul BlackBerry Curve 8900 este prevăzut cu suport de conectivitate globală, Wi-Fi şi GPS încorporate, un procesor de 512Mhz din noua generaţie şi un uluitor afişaj de înaltă rezoluţie.
Hotărâtă să aducă cele mai recente smartphone-uri BlackBerry pe piaţa românească, Orange România oferă acum BlackBerry Curve 8900 în cadrul portofoliului său extins de smartphone-uri BlackBerry. Opţiunile clienţilor pentru smartphone-uri BlackBerry din portofoliul Orange România sunt mai numeroase ca oricând, acesta incluzând smartphone-urile BlackBerry Pearl 8120, BlackBerry Pearl Flip 8220, BlackBerry Curve 8320 şi BlackBerry Bold, precum şi patru abonamente dedicate, cu preţuri începând de la 5 euro +TVA pe lună.
Afişând un nou stil elegant, smartphone-ul BlackBerry Curve 8900 încorporează video, text şi hărţi, o tastatură QWERTY integrală şi un sistem de navigare intuitiv cu trackball care oferă utilizatorilor o experienţă mobilă excepţională. Smartphone-ul dotat cu toate opţiunile permite clienţilor să ia cu ei melodiile şi fişierele video preferate, iar cu noua cameră foto de 3,2 megapixeli - prevăzută cu auto focus, zoom digital şi bliţ - aceştia pot face fotografii clare, de înaltă calitate, pe care le pot trimite prietenilor sau posta pe internet. Slotul pentru cardul de memorie extensibilă microSD/SDHC suportă până la 16GB per card, oferind utilizatorilor o capacitate mare de stocare.
"Credem că în 2009 acest nou smartphone BlackBerry va juca un rol însemnat pe piaţa de smartphone-uri din România. Clienţii îşi vor da repede seama de combinaţia optimă dintre preţ, design, funcţionalitate şi servicii. Vânzările de smartphone-uri ale Orange au crescut cu 20% în 2008 faţă de 2007 şi suntem convinşi că lansarea unor smartphone-uri precum BlackBerry Curve 8900, care îmbină cele mai bune servicii de acces e-mail şi internet cu capacităţi multimedia generoase, va fi extrem de atrăgătoare pentru clienţii noştri," a declarat Răzvan Sturza, Product Manager Orange România.
"Cu BlackBerry Curve 8900 puteţi foarte uşor să rămâneţi conectat cu locul de muncă, familia, prietenii şi reţeaua web - toate acestea într-un telefon cu un design frumos, care arată şi se comportă extraordinar," a spus Mark Guibert, Vice Preşedinte, Corporate Marketing în cadrul Research In Motion. "Combinaţia de caracteristici este perfectă pentru cei care îşi doresc funcţionalităţile consacrate ale unui smartphone BlackBerry într-un format frumos şi compact."
Caracteristici îmbunătăţite de navigare web şi multimedia
BlackBerry Curve 8900 este un smartphone cu bandă cvadruplă şi suport EDGE, oferind conectivitate globală, transfer rapid de date şi navigare rapidă pe web. Smartphone-ul poate fi folosit atât cu BlackBerry Internet Service, cât şi cu BlackBerry Enterprise Server.
Cu o greutate de aproximativ 110 grame şi dimensiuni de 109 x 60 x 13,5 milimetri, BlackBerry Curve 8900 este cel mai subţire smartphone BlackBerry de până acum şi vine cu un design elegant şi rafinat, confortabil atât pentru utilizarea cu o singură mână, cât şi cu ambele mâini. Ecranul său mare HVGA+ (rezoluţie 480x360) de 2,4 inci proiectează culori vii şi facilitează citirea informaţiilor. BlackBerry Curve 8900 oferă şi o conectivitate flexibilă cu suport Wi-Fi (802,11 b/g) încorporat şi îi ajută pe cei care doresc să se orienteze prin funcţia GPS.
Smartphone-ul BlackBerry Curve 8900 este disponibil în toate magazinele proprii Orange şi în magazinele partenere din România. Preţurile variază de la 229 euro la 319 euro cu TVA inclus, în funcţie de planul tarifar de smartphone BlackBerry ales.
Orange este lider de piaţă în România, cu peste 10,2 milioane de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 177 de milioane de utilizatori pe cinci continente.
La sfârşitul lunii septembrie 2008, Orange România avea venituri de 349 milioane de euro, în creştere cu 7% în al treilea trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru a fi mai aproape de clienţii săi, Orange a creat o amplă reţea proprie de distribuţie ce cuprinde 101 de magazine în întreaga ţară.