Compania multinaţională americană Procter & Gamble (P&G) a anunţat azi că îşi va realiza ţinta de câştig estimată pentru acest trimestru şi pentru anul fiscal 2008, deşi vânzările vor fi probabil mai reduse din cauza recesiunii, transmite Reuters.
Procter & Gamble, care fabrică produse de igienă personală şi de consum, a apreciat că retailerii, distribuitorii şi consumatorii şi-au redus stocurile în statele industrializate şi în cele în curs de dezvoltare. Consumatorii încearcă să-şi reducă cheltuielile, consumând produse ca pastă de dinţi, detergent şi şampon din proviziile lor personale, în loc să cumpere din magazin.
"Procter & Gamble îşi reduce costurile acum, dar sunt încurajată de faptul că ei se aşteaptă să-şi îndeplinească obiectivele în acest an", a declarat Lauren DeSanto, analist la "Morningstar".
Ca şi rivalele sale, Procter & Gamble se confruntă cu preţurile ridicate ale materiilor prime şi aprecierea dolarului, ce reduce valoarea vânzărilor internaţionale.