PÂNĂ LA SFÂRŞITUL ANULUI,   Dumagas Transport estimează o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro

Adina Lateş
Companii / 7 decembrie 2015

Dumagas Transport estimează o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro până la sfârşitul anului şi se aşteaptă să încheie 2015 cu un uşor profit. Prin comparaţie, anul trecut, compania a înregistrat o pierdere de 4,5 milioane de euro la o cifră de afaceri de 42 milioane de euro, potrivit unui comunicat al companiei.

În acest moment, liniile principale de business ale companiei generează un profit operaţional între 8 şi 20%. Cea mai semnificativă contribuţie la realizarea profitului operaţional o are divizia de transport specializat cu cisterne şi transportoare, urmată de transportul internaţional de mărfuri la prelată. Investiţia majoră a ultimelor 12-14 luni s-a concentrat pe reînnoirea flotei Dumagas cu 121 capete tractor MAN si RENAULT, 105 semiremorci prelată, 16 cisterne alimentare, 15 dube dublă-temperatură şi 4 camioane de distribuţie secundară cu dublă temperatură.

"2015 a fost un an al consolidării operaţiunilor de transport comunitar unde am obţinut un număr de parteneriate importante, în special în industria auto, care ne-au ajutat să stabilizăm compania şi să menţinem trendul de însănătoşire", a declarat Mircea Vlah, Director General al Dumagas.

"Industria transporturilor şi logisticii se confruntă cu o serie de provocări atât la nivel naţional cât şi internaţional ce vizează în special forţa de muncă şi costurile asociate acesteia, care influenţează în mod negativ rezultatele şi performanţele companiilor din domeniu: lipsa şoferilor profesionişti, pregătiţi şi adaptaţi exigenţelor clienţilor, care să opereze cu aparate şi tehnologie modernă, să comunice corect, rapid şi în timp util, tineri care să îşi dorească să înceapă o carieră în acest domeniu; concurenţa acerbă a firmelor de transport din alte ţări comunitare care importă şoferi pregătiţi sau înregistrează camioane în România, dar în schimb nu servesc piaţa şi clienţii de aici. Această concurenţă este dublată de o serie de restricţii noi impuse la nivelul costurilor salariale şi operaţionale în ţările lor de origine (Franţa, Germania, Belgia etc.) - de exemplu, legea MiLog (salariul minim impus de Germania şi probabil urmat în viitor de alte ţări; pauze obligatorii la hotel impuse de Franţa, Belgia şi urmate la fel de alte ţări; controale nejustificat de stricte în ţări precum Elveţia, Franţa sau Austria, aplicate disproporţionat firmelor de transport din estul Europei; legislaţia română cu privire la plata diurnei şoferilor este neclară şi ar putea aduce costuri nejustificat de mari în viitorul apropiat - riscul impozitării diurnei şi creşterea costurilor directe de operare; costul nejustificat de mare al asigurărilor obligatorii RCA ar putea crea un precedent şi muta o parte din flotă şi operaţiuni în una din ţările vecine; recuperarea cu dificultate a accizei la motorină reprezintă un alt blocaj în managementul numerarului şi în dezvoltarea firmelor mici şi mijlocii", arată comunicatul citat.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb