Paravion şi-a majorat anul trecut afacerile de 2,7 ori, la 46 de milioane de euro, iar pentru acest an estimează afaceri mai mari cu 30%, la 60 de milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă al agenţiei, remis joi redacţiei.
"După o creştere a afacerilor cu 40% în 2014, până la 77,5 milioane de lei (17,3 milioane euro), Paravion a încheiat anul trecut cu o creştere mult mai mare, ajungând la o cifră de afaceri de 46 de milioane de euro. Compania a migrat în 2014 de la poziţia de business online al grupului Happy Tour la cea de OTA, agenţie online, un business independent şi strategic pentru fondul de investiţii GED, proprietarul Happy Tour şi Paravion", se arată în comunicatul companiei.
Agenţia de turism ţinteşte pentru anul acesta o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul trecut, precizează sursa citată.
"Astfel, am beneficiat de investiţii din partea GED care ne-au permis upgradarea platformei, pentru a fi competitivi pe toate canalele online de vânzare de bilete de avion. Am diversificat produsele şi serviciile pe pieţele de bază şi am reuşit să creştem vânzările de city-break-uri şi pachete de vacanţă cu chartere, am dezvoltat aplicaţia de mobile şi ne-am bazat pe o < < rupere > > din offline, aproximativ 32% dintre clienţi fiind noi şi provenind din această zonă", a declarat Remus Vişan, managing director Paravion.
Din cifra de afaceri de anul trecut, 67% reprezintă vânzările din România, informează comunicatul. Biletele de avion rămân motorul principal al Paravion, cu o cotă de aproximativ 85% din volumul vânzărilor, dar tendinţele din ultima vreme arată o majorare a ponderii părţii de vacanţe, potrivit Paravion.
Turcia este ţara în care Paravion a vândut cele mai multe bilete de avion, după România. Agenţia mizează pe o creştere substanţială pe această piaţă şi pe segmentul vânzărilor de vacanţe, se arată în comunicatul agenţiei.
"Cu o cifră de afaceri de 46 milioane de euro, cu 400.000 de utilizatori Paravion în 2015 şi 115 milioane de tranzacţii de căutare lansate de clienţii noştri, am devenit cea mai mare agenţie de turism online din ţară şi una dintre primele trei din Europa Centrală şi de Est", a mai spus Vişan.
Paravion s-a extins la începutul lui 2015 pe mai multe pieţe din Europa de Sud-Est. Agenţia a intrat şi pe piaţa turcă, după ce a achiziţionat la începutul anului trecut portalul de rezervări Bavul.com. În paralel, au crescut vânzările pe pieţele suplimentare non-core în Europa Centrală şi de Est (Bulgaria, Ungaria, Cipru), dar şi în Marea Britanie şi Spania, se mai arată în comunicatul menţionat.