UPC România a încheiat un parteneriat cu reţeaua de magazine "Domo", în vederea comercializării serviciilor de televiziune digitală, a anunţat, luni, compania, citată de Agerpres.
"UPC este încântat de parteneriatul încheiat cu < Domo >, clienţii având acum oportunitatea de a experimenta cele mai avansate servicii de televiziune digitală în magazinele < Domo >. Experienţa directă, faptul că pot vedea calitatea serviciului digital pe televizorul ales şi cum funcţionează media box-urile UPC HD şi DVR sunt extrem de importante în decizia de cumpărare a clienţilor. UPC şi < Domo > oferă experienţa < one stop shop >, care permite clienţilor să-ţi aleagă servicii de televiziune digitală de ultimă generaţie", a declarat Rui Costa, director pentru produsele consumatorilor, UPC România.
Odată cu deschiderea unui nou flux de vânzare al UPC România, clienţii care intră în magazinele retailer-ului de electrocasnice au ocazia să testeze, pe lângă LCD-uri, plas-me şi LED-uri, şi serviciile de televiziune digitală ale operatorului de televiziune, inclusiv serviciile premium HD şi DVR.
Noul canal de vânzări lansat de UPC în parteneriat cu "Domo" va fi disponibil în 28 de locaţii din 20 de oraşe. Localităţile în care va funcţiona canalul de vânzări sunt Bucureşti, Bistriţa, Câmpina, Brăila, Buzău, Galaţi, Breaza, Botoşani, Focşani, Bacău, Roman, Iaşi, Târgovişte, Mangalia, Slobozia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Turda, Cluj şi Zalău.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu de pe piaţa locală.
Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1,25 milioane de clienţi în 200 oraşe, compania fiind afiliată la "Liberty Global" Inc., liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu.