Piaţa din România este una dintre cele mai rapide şi mai dinamice din Uniunea Europeană, care adoptă cele mai noi curente şi tehnologii chiar mai repede decât alte ţări care au făcut obiectul analizei PayUp.
Conform studiului efectuat de PayUp, în România, aproape 40% dintre utilizatorii de servicii pre-plătite folosesc reîncărcarea electronică a creditului, iar piaţa este foarte dinamică şi în plină creştere. Cifrele arată că utilizatorii îşi reîncarcă electronic contul pre-pay în supermarket-uri - 32%, la reprezenţantele companiilor de telefonie mobilă - 31%, în magazine universale - 30% şi în hipermarket-uri - 27%.
Plata electronică a facturilor din România este de asemenea o piaţă importantă de explorat, fiind evaluată anual la 5,8 miliarde de euro şi 180 de milioane de facturi emise. Acest segment necesită o soluţie specializată, foarte convenabilă şi la îndemână.
PayUp România este pregătită să proceseze tranzacţii electronice de reîncărcare pentru cartele preplătite de telefonie mobilă, platforma informatică fiind deja operaţională şi contractele cu operatorii de telefonie mobilă fiind deja semnate.
"Suntem deja în negocieri cu alte companii importante din România pentru distribuţia de credit (airtime) şi plata facturilor, şi intenţionăm să punem la punct parteneriate cu bănci, pentru a putea furniza servicii financiare inovatoare şi la costuri reduse retailerilor şi, totodată, pentru a putea fi alături de clienţii noştri," a adăugat Luis Janeiro.
Extinderea PayUp România va fi susinuţă de dezvoltarea puternică a unei reţele naţionale de agenţi retail, care să aducă acest serviciu convenabil cât mai aproape de consumatori şi să asigure reducerea costurilor operaţionale pentru companiile de utilităţi şi servicii. În prima fază, PayUp vizează cele mai importante oraşe din toate regiunile ţării: Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Iaşi, Constanţa, Oradea, Piteşti, Bacău, Galaţi şi Braşov, şi intenţionează ca, în cel mai scurt timp, să îşi ofere serviciile tuturor clienţilor din România.