Grupul de magazine online Tehmag, care comercializează echipamente şi utilaje industriale inclusiv sub brandul propriu Bielda, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri în 2020 de 20%, ajungând astfel la 3,1 milioane de euro, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Pentru acest an, Tehmag îşi propune să investească în dezvoltarea grupului 800.000 de euro, iar ca obiectiv financiar, apropierea de pragul de 4 milioane de euro.
Cu o prezenţă de 10 ani pe piaţa din România, grupul Tehmag comercializează online utilaje şi echipamente pentru construcţii, prin intermediul platformelor online DepozitulDeGeneratoare.ro, Tehmag.ro şi Stivuire.ro. Începând cu 2019, grupul cuprinde şi brandul propriu, Bielda, care acoperă segmentul de echipamente industriale specializate - maşini laser, maşini plasmă, maşini waterjet, abkanturi, ghilotine tablă, roboţi de sudură, echipamente de manipulare tablă, notează sursa citată.
,,Am fost afectaţi în 2020 de schimbările generate de pandemie mai ales prin prisma clienţilor din zona HoReCa, care reprezentau o categorie importantă de clienţi pentru noi. Per ansambul însă, cererea s-a menţinut stabilă, având în vedere că piaţa construcţiilor este într-o continuă dezvoltare. De asemenea, dezechilibrul inevitabil înregistrat pe anumite nişe, a fost compensat prin dezvoltarea brandurilor noi, orientate către segmente strategice prin brandul propriu Bielda, unde am înregistrat o dinamică peste aşteptări şi cu care am reuşit să ne dezvoltăm inclusiv în offline'', a declarat Mihai Nica, CoFondator Grup Tehmag.
Printre produsele de top comercializate de Tehmag se află generatoare de curent, UPS-uri, stivuitoare, excavatoare si utilaje pentru construcţii. După un an de la lansarea brandului propriu Bielda, cele mai populare echipamentele comercializate sub aceasta marcă sunt maşinile laser pentru debitare şi sudura.
Având în vedere valoarea şi specificitatea echipamentelor vândute de magazinele online din Grupul Tehmag, comanda medie se situează în jurul a 50.000 lei.
2021: miza pe creştere
Conform comunicatului, pentru acest an, Tehmag estimează la nivel de grup o creştere de 30%, pe fondul revenirii anumitor segmente de piaţă, dar şi ca urmare a dezvoltării portofoliului şi accesării a noi segmente de piaţă din perioada precedentă. Astfel, grupul mizează îndeosebi pe dezvoltarea brandului Bielda, care oferă clienţilor, pe lângă produse, servicii conexe: instalare, transport, service şi garanţie.
De asemenea, pentru următorul an, Tehmag are în vedere extinderea cu un depozit de 600 de metri pătraţi care să asigure creşterea capacităţii de livrare din stoc, proporţional cu planurile de dezvoltare şi evoluţia accelerată de pe piaţa locală şi internaţională. Valoarea investiţiei este estimată la 800.000 de euro.
,,Chiar în lipsa unui debut spectaculos al lui 2021, primul trimestru arată mai bine decât finalul lui 2020, prin urmare avem toate motivele să credem că ne vom îndeplini obiectivele financiare propuse pentru acest an. Ne bazăm, dincolo de produsul în sine, pe echipa de specialişti, pentru că Bielda, de exemplu, este un brand de produse la care contează foarte mult valoarea consultanţei şi asistenţei în procesul de achiziţie. Pentru produse industriale, "Adaugă în coş" funcţionează diferit, în sensul că se întâmplă adesea după o discuţie consultativă amănunţită. Estimăm, de asemenea, că relaxarea restricţiilor va impulsiona business-ul pe verticalele care au stagnat anul trecut, precum HoReCa sau producţie publicitară'', a mai precizat Mihai Nica.