PepsiCo Inc. din SUA a decis să cumpere brandul chinez de snacks-uri Be & Cheery de la producătorul local Haoxiangni Health Food Co., plătind în schimb 705 milioane de dolari, anunţă Reuters.
Producătorul american de băuturi răcoritoare şi alimente a informat că achiziţia Be & Cheery, brand care vinde diverse snacks-uri, în principal prin intermediul platformelor de e-commerce din China, reprezintă un pas important în strategia sa de a deveni cea mai mare companie orientată pe alimente şi băuturi din ţara asiatică.
"Ne aşteptăm să folosim capacităţile de inovare ale Be & Cheery şi perspectivele consumatorilor pentru a impulsiona inovaţia pe alte pieţe cheie de creştere pentru noi", a declarat Ram Krishnan, CEO-ul PepsiCo pentru China.
Haoxiangni a informat că a decis să vândă operaţiunile Be & Cheery ca să se concentreze pe producţia de jujube (curmale roşii).
Creat în 2003, brandul Be & Cheery este unul dintre cele mai importante din China, pe segmentul snacks-urilor, cu vânzări de aproape 5 miliarde de yuani (711,7 milioane de dolari) în 2019. Tranzacţia de înstrăinare a acestuia trebuie să primească aprobarea acţionarilor Haoxiangni şi a unor autorităţi de reglementare, respectiv să îndeplinească alte condiţii uzuale.