Cel puţin o sută de producători români vor deveni furnizori Carrefour România, până la finele acestui an, în urma campaniei de recrutare, desfăşurată în perioada 7-13 august, potrivit unui comunicat de presă remis azi redacţiei.
"Această strategie urmăreşte dezvoltarea economiei României prin susţinerea producătorilor autohtoni", a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing, Carrefour România.
Potrivit acesteia, Carrefour România importă produse doar atunci când nu se găsesc furnizori români care să acopere nevoile pieţei.
În cadrul acestei campanii, 704 producători români de fructe şi legume şi-au arătat intenţia de colaborare cu Carrefour prin completarea formularului special, care a fost disponibil atât în magazine, la standurile dedicate, cât şi pe site-ul companiei, conform comunicatului.
Reprezentanţii Carrefour au anunţat că discuţiile cu circa 600 de producători vor continua şi anul viitor, timp în care va fi evaluată capacitatea acestora de a îndeplini criteriile logistice de calitate necesare.
La nivel naţional, Carrefour România colaborează cu peste 1.500 de furnizori români şi dezvoltă programe care contribuie la consolidarea afacerilor locale şi la generarea de noi locuri de muncă, potrivit sursei citate.
Carrefour România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproape 4,3 miliarde lei şi cu un profit de 166,7 milioane lei, potrivit datelor înregistrate la Ministerul Finanţelor.