Piaţa batoanelor de ciocolată a crescut, din punct de vedere valoric, cu 25% în 2005 faţă de 2004, tendinţă care se menţine şi în primele trei luni ale anului 2006. În acest context, compania Kraft Foods Ro-mâ-nia a lansat noul baton Smash.
Pentru a comunica mai bine beneficiul de energie şi noutatea produsului, ambalajul are un design nou cu un impact vizual mărit, avînd o coloris-tică adaptată stilului de viaţă activ al consumatorului ţintă.
Dacă toţi tinerii între 16 şi 24 de ani din România ar merge cu rolele aproape 500 de zile, fără întrerupere, ar putea consuma valoarea energetică a celor peste 40 milioane de batoane Smash vîndute în cei 8 ani de la lansare.
Consumatorii de batoane de ciocolată sînt în principal tinerii între 16 şi 24 ani. Batoanele de ciocolată sînt numite produse de impuls, datorită comportamentului de consum înregistrat în această categorie: consumatorul decide să achiziţioneze produsul în cea mai mare parte la punctul de vînzare şi să-l consume, de obicei, în afara casei, pe drum sau la şcoală/birou. De aceea, şi plasarea acestor produse se face de cele mai multe ori în aşa-numita "zonă de impuls", ca de exemplu în apropierea casei de marcat, pentru a le fi la îndemînă.